22 Februari 2013 #1 Z zigge59 Medlem Poäng: 2 Blev medlem 5 September 2012 Meddelanden 16 Mottagna reaktioner 0 Poäng 2 Hittade en sida med många olika lån och långivare,en hel del sms-långivare som jag inte sett här? snabblan.fm/langivare
Hittade en sida med många olika lån och långivare,en hel del sms-långivare som jag inte sett här? snabblan.fm/langivare
22 Februari 2013 #2 M Mr_abisko Viktig medlem Poäng: 7 Blev medlem 8 December 2011 Meddelanden 54 Mottagna reaktioner 0 Poäng 7 Har du läst denna tråd??? https://www.xn--lnforum-exa.se/f2/svarta-listan-bluffbolag-t1032/
22 Februari 2013 #3 Z zigge59 Medlem Poäng: 2 Blev medlem 5 September 2012 Meddelanden 16 Mottagna reaktioner 0 Poäng 2 Nej den tråden missade jag att kolla. Men bra om man dubbelkollar med den listan innan man söker lån!!!
Nej den tråden missade jag att kolla. Men bra om man dubbelkollar med den listan innan man söker lån!!!
22 Februari 2013 #4 C coldhand Kunnig medlem Poäng: 22 Blev medlem 26 Januari 2012 Meddelanden 124 Mottagna reaktioner 4 Poäng 22 zigge59 sa: Hittade en sida med många olika lån och långivare,en hel del sms-långivare som jag inte sett här? Klicka för att se resterande... Och vilken sida är det? om man får fråga? Kan vara bra att veta vad tråden handlar om
zigge59 sa: Hittade en sida med många olika lån och långivare,en hel del sms-långivare som jag inte sett här? Klicka för att se resterande... Och vilken sida är det? om man får fråga? Kan vara bra att veta vad tråden handlar om
22 Februari 2013 #5 Z zigge59 Medlem Poäng: 2 Blev medlem 5 September 2012 Meddelanden 16 Mottagna reaktioner 0 Poäng 2 ??? Men hallå? Hade det inte varit bättre att ni plockat bort hela inlägget istället för att bara radera länken? Alla länkarna va väl inte svartlistade!
??? Men hallå? Hade det inte varit bättre att ni plockat bort hela inlägget istället för att bara radera länken? Alla länkarna va väl inte svartlistade!