Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Märklig känsla...

Har precis kommit ut från ett långt byggmöte...
Satt och stirrade ut över gruppen bestående av högt uppsatta chefer på ett stort Byggföretag. Allas blickar på MIG gällande ALLT ang. denna nyproduktion. Folk förlitar sig på mitt kunnande och godkännande i ALLA frågor.
Kändes konstigt...för här sitter jag med en mille i skuld, hos KF på obestämd tid, men likväl innehar jag ansvaret för miljonprojekt av bostäder...
En positiv reflektion som jag tycker vi alla ska bära med oss i våra liv - VI ÄR SÅÅÅÅ MYCKET MER än "bara" våra skulder !!!

Happy weekend folks :)

Det har du alldeles rätt i, det måste vi påminna oss själva. Det är lätt att glömma speciellt undernär de dagar som är extra gråa och tunga. Tack för denna reflektion kimsan. Idag har jag en sån där extra tung dag men efter ditt inlägg så påminner jag mig själv om vilken krigare jag egentligen är, du med och alla andra som kämpar med denna börda.

Grymma är vi och grymmare ska vi bli

Satt och stirrade ut över gruppen bestående av högt uppsatta chefer på ett stort Byggföretag. Allas blickar på MIG gällande ALLT ang. denna nyproduktion. Folk förlitar sig på mitt kunnande och godkännande i ALLA frågor.
Kändes konstigt...för här sitter jag med en mille i skuld, hos KF på obestämd tid, men likväl innehar jag ansvaret för miljonprojekt av bostäder...
En positiv reflektion som jag tycker vi alla ska bära med oss i våra liv - VI ÄR SÅÅÅÅ MYCKET MER än "bara" våra skulder !!!

SÅ SANT! Vi sitter på kunskaper som få! Styrka, envishet, kompromissande, multitaskande, EMPATI mm!

Visst är det så och även om vi har skulder upp över öronen så är vi inte sämre människor för det. Tror att det är tvärtom för vi bryr oss och har empati. De flesta av oss utför också sitt arbete exemplariskt. Mitt jobb har jag alltid skött även när jag mådde som sämst. Apropå nyproduktion så hamnar den hos mig. ..skämt åsido vi är helt enkelt bra människor som gjort felaktiga val i livet och de tar vi ansvar för.
Trevlig helg till alla underbara skribenter på detta forum!

Trevlig helg! Ja... jag har precis fått jobb och jag känner mig rätt värdefull nu med min bricka med foto och namn på och att få hjälpa kunder jämfört med att sitta hemma och löka med spel. Håller hårt i jobbet...

Håller med dig. Det är så lätt att glömma när man är mitt uppe i det mörka, men man är faktiskt så mycket mer än sina skulder <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp