Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lyxfällan...?

Ja de anar man ju. Men en del tipps är ju ändå andvändbara. :)

absolut . men man har ju stött på några som låtit rätt besviken när det inte varit så lätt stt ordna som det verkar i programmet.. folk kan låta otroligt förvånad när man sagt att dom måste tex betala in alla avgifter och all ränta innan ärendet tas tillbaka från kfm.. framförallt om det är 15-20000 det är som ska fram.. och upprörda ordentligt när man för sjunde gången under samma telefonsamtal förklarar pengar först - återkalla sen. inte tvärtom

absolut . men man har ju stött på några som låtit rätt besviken när det inte varit så lätt stt ordna som det verkar i programmet.. folk kan låta otroligt förvånad när man sagt att dom måste tex betala in alla avgifter och all ränta innan ärendet tas tillbaka från kfm.. framförallt om det är 15-20000 det är som ska fram.. och upprörda ordentligt när man för sjunde gången under samma telefonsamtal förklarar pengar först - återkalla sen. inte tvärtom
Men det är väl inget nytt? Att man måste betala ränta o avgifter? Jag tycker nog det verkar som de får kämpa lite, sälja av saker och husdjur i de avsnitt jag fått se. Sen är de ju tv.

Skulle aldrig vilja vara med, men tack vare programmet som jag tog tag i min situation. Sen att de får alla med skulder att framstå som slarviga och korkade tycker jag är fel.

Skulle aldrig vilja vara med, men tack vare programmet som jag tog tag i min situation. Sen att de får alla med skulder att framstå som slarviga och korkade tycker jag är fel.

Det är en bra poäng! Det finns hundratals olika vägar till skuldfällan, men de visar egentligen bara upp de som inte kan hantera pengar (och de som är spelberoende?).

Det är en bra poäng! Det finns hundratals olika vägar till skuldfällan, men de visar egentligen bara upp de som inte kan hantera pengar (och de som är spelberoende?).
Ja och bara du ställer dig på loppis, säljer soffa & TV & kanske bilen för småpengar så löser sig ALLT!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp