Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lyxfällan S28 E10

"Det är inte bara skridskor. Det är konståkning. Det är skillnad."
Men det är det ju! Ena har du en klänning och andra inte!

Skämt o sido, var skrämmande många ursäkter.
Jag har också varit sjukskriven men fan inte riktade jag in mig på en dyr rehabilitering, det är en ren undanflykt för hon tycker om det.

Jag lider av en typ av muskelskada i båda mina ben (kronisk compartmentsyndrom för den nyfikne) så jag kan bokstavligen inte gå längre sträckor och jogga är bara glömma (inte ens 5min det tar till kontoret, men nu jobbar vi hemifrån så whatever) men cykla kan man göra, löpband (som dom hade t o m) osv. Nä jag tror inte på det där.

Att rädda huset så nära inpå auktion är däremot inte så ovanligt

Skrämmande avsnitt... de flesta vaknar väl upp när man får se allt svart på vitt! Mamma betedde sig som en trotsig tonåring och pappan var ju bra överkörd.

undrar hur viktigt det kan vara med hobbys och bilar :/

Tydligen gick det bra för dom efter detta om man ska tro på intervjun med kvinnan i Aftonbladet. Flera uppdrag med byggfirman och har nu 3 anställda. (Snart uppdrag för ett år framöver). Dom hoppas vara skuldfria 2022 (Antar dom inte tänker på bolånet då).

Hoppas det stämmer för barnens skull.

Tydligen gick det bra för dom efter detta om man ska tro på intervjun med kvinnan i Aftonbladet. Flera uppdrag med byggfirman och har nu 3 anställda. (Snart uppdrag för ett år framöver). Dom hoppas vara skuldfria 2022 (Antar dom inte tänker på bolånet då).

Borde ju gå att kolla upp på Allabolag. Men hey, all reklam är bra reklam dom kanske nu får ännu mer jobb tack vare att folk fick upp ögonen för deras verksamhet. Tyckte mer synd om karln i familjen, kvinnan kändes som en häxa.

Borde ju gå att kolla upp på Allabolag. Men hey, all reklam är bra reklam dom kanske nu får ännu mer jobb tack vare att folk fick upp ögonen för deras verksamhet. Tyckte mer synd om karln i familjen, kvinnan kändes som en häxa.
Gjorde det precis men såg inga siffror, det är ju nystartat. Däremot har dom en fin instagram.... (pabyggfirma) Julia är VD

Ja haha riktig häxa fy. Körde över han med en ångvält.

har du länk till intervjun?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp