Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lyxfällan caschbuddy

kollar på Lyxfällan lite, en tjej ringde cashbuddy mm för att få ner ränta och amorteringar. Dom lät så otroligt trevliga och hjälpsamma?! Det stämmer ju absolut inte på cashbuddy!
Nästan så dom fick fin reklam i detta program. Usch!

kollar på Lyxfällan lite, en tjej ringde cashbuddy mm för att få ner ränta och amorteringar. Dom lät så otroligt trevliga och hjälpsamma?! Det stämmer ju absolut inte på cashbuddy!
Nästan så dom fick fin reklam i detta program. Usch!
Usch! Själv vågar jag inte titta på lyxfällan men jag kan lätt skriva under på att cashbuddys personal är varken trevliga eller hjälpsamma.

Det är så att producenterna ringer runt och förhandlar allt klart innan inspelningen ens börjar... så samtalet som dom har är bara för kamerans skull.. klart dom bjuder på lite trevlighet då

Ja, jag har också irriterat mig på hur enkelt de får allt att se ut. Bara att ringa runt lite så sänks räntan. Inte riktigt så det är i verkligheten...

Hej, jag heter Dunkey, det är så att... ursäkta jag är lite nervös .. jag är med i Lyxfällan då jag har fått i uppdrag av programledarna att ringa och försöka få ner räntan på mindra lån .. och nu undrar jag .. :rolleyes: o_O :)

Skulle det fungera om man försökte? :p

(och skulle någon komma på en så kan man alltid säga .. nej .. in med i .. jag sa att jag är i Lyxfällan :p )

Lär inte funka. Är nog allmänt känt i branschen hur det funkar med fullmakter och sånt

Hej, jag heter Dunkey, det är så att... ursäkta jag är lite nervös .. jag är med i Lyxfällan då jag har fått i uppdrag av programledarna att ringa och försöka få ner räntan på mindra lån .. och nu undrar jag .. :rolleyes: o_O :)

Skulle det fungera om man försökte? :p

(och skulle någon komma på en så kan man alltid säga .. nej .. in med i .. jag sa att jag är i Lyxfällan :p )

Kanske vore värt ett försök ☺☺☺

Jag såg kvällens tjej från Lyxfällan är med i Länsförsäkringars reklam. Som sminkös

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp