Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lyckades att få lån via Advisa!

Hej!

För någon vecka sedan skrev jag här på forumet och frågade om råd angående val av långivare. Hade sökt lån på 250000 via Advisa. Till slut valde jag ett erbjudande från SEB. Nu är det klart, har fått pengarna utbetalda till kontot. Villkor: 4% ränta, återbetalningstid på 10 år. Mitt kreditbetyg är 0,4, inga skulder, inga anmärkningar, årsinkomst 270000. Märkligt nog att jag aldrig fått något erbjudande från Swedbank, där jag är kund och har mitt lönekonto. Fast jag är också kund hos SEB, där har jag mitt sparkonto. Men ändå ville jag från början ansöka om lån hos Swedbank. Nu har jag insett att det var rätt beslut att söka lån via låneformedlare. Är mycket nöjd med Advisas kundtjänst, de är hjälpsamma och trevliga.

Hej!

För någon vecka sedan skrev jag här på forumet och frågade om råd angående val av långivare. Hade sökt lån på 250000 via Advisa. Till slut valde jag ett erbjudande från SEB. Nu är det klart, har fått pengarna utbetalda till kontot. Villkor: 4% ränta, återbetalningstid på 10 år. Mitt kreditbetyg är 0,4, inga skulder, inga anmärkningar, årsinkomst 270000. Märkligt nog att jag aldrig fått något erbjudande från Swedbank, där jag är kund och har mitt lönekonto. Fast jag är också kund hos SEB, där har jag mitt sparkonto. Men ändå ville jag från början ansöka om lån hos Swedbank. Nu har jag insett att det var rätt beslut att söka lån via låneformedlare. Är mycket nöjd med Advisas kundtjänst, de är hjälpsamma och trevliga.
Vilka förutsättningar hade du?
Antal förfrågningar?
Deklarerat inkomst
Vilket betyg på uc hade du ?
Tack

UC betyg 0,4, inga förfrågningar, 270000 årsinkomst.

Är bara besviken på Swedbank, som jag haft i många år. Funderar på att säga upp mitt konto där och byta till SEB.

Är bara besviken på Swedbank, som jag haft i många år. Funderar på att säga upp mitt konto där och byta till SEB.
Säg inte upp
Eftersom de redan har gjort upplysning på ditt personnummer när du öppnade konto hos dom(swedbank)

Om t.exp nu säger du upp och sedan vill öppna igen då blir det nytt uc i onödan

Glömde en fråga att ställ
När du blev beviljad lån , ägde du något fastighet eller bode du i hyresrätt??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp