Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

lurendrejare

Ni feminazister ska alltid hänga ut männen för all brottslighet.
Finns det någon källa på att det är en man?

Hur vet ni att det inte är en kvinna som kapat en mans identidet om swish nu går till en man? Oskyldig tills motsatsen är bevisad heter det.

Men herre gud, vad blev det nu? Nu märker du ord. " Denne person" då. Vad har det här med feminism att göra? Klart att det är lika illa vare sig det är en man eller kvinna.

Men herre gud, vad blev det nu? Nu märker du ord. " Denne person" då. Vad har det här med feminism att göra? Klart att det är lika illa vare sig det är en man eller kvinna.
Hänvisade du inte också till honom som man, eftersom han röjt sin identitet genom Swish till dej? Jag har iofs skrivit hen, tidigare :)

Hänvisade du inte också till honom som man, eftersom han röjt sin identitet genom Swish till dej? Jag har iofs skrivit hen, tidigare :)

Jo, jag hänvisade till honom som man beroende att det är en man som står som swishmottagare och för att personen själv utgett sig för att vara man.

Såg detta först nu , men jodå denna sillen har skrivit till mig med om att ge honom/henne en slant så skulle denne fixa mer pengar tillbaka tror det var i vintras nån gång
Då jag ifrågasatte trovärdigheten så fick jag till svar att konstigt att folk inte litar på varandra längre o.sv
Svarade inte på några fler pm från denne och sen hörde han/hon inte av sig mer och jag glömde bort det
Ja var verkligen trovärdig och pålitlig !!!:eek:
Sorgligt om det är några som trott på detta

Det tråkiga med folk nuförtiden är att man tycks inte lita på någon alls, en väldig misstänksamhet mot allt och alla, men sure, vill du inte så vill du inte
Detta var det sista den skrev till mig

Men seriöst. Här på forumet handlar de ju om att ta sig ur skuldfällan.. Vi e ju inte miljonärer precis. 1000 spänn för mig är en förmögenhet som jag inte kan låna ut! Du som lurar oss som redan har de tufft, lägg av o försvinn!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp