Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lunar privatlån

Är det någon som har erfarenhet av lunar privatlån?

Ingen? Fick precis ett erbjudande från dom via Zmarta men dom ska ha 3 lönespecar och 6 månader kontoutdrag, låter som dom kommer vara petiga.

Blev nekad efter titt på kontoutdrag samma som dig fick erbjudande via zmarta först.

Fick du någon anledning till avslaget?
Hoppas få flera andra alternativ idag när bankerna vaknar men annars får man skicka in till Lunar och hålla tummarna.

Jag valde ICA-banken istället. De tyckte inte min budget höll när de tog kontoutdrag. Hade haft en del oväntade utgifter och har inte allt för längesen haft lite speltransaktioner.

Lycka till o hoppas du får lånet :)

Någon som har erfarenhet utav dessa ? Fått erbjudande och dom begär konto utdrag , när jag går vidare står de 3 senaste lönespec , hur är dessa , dock har jag fått lösenkrav men det är inga problem , kör dom instanstor tink ?

Erbjuden, inte tagit pga erbjuden ränta var hög. Hört många fått avslag i efterhand.

Erbjöd 250K från Zmarta. Kompletterade med kontoutdrag och anställningsavtal.

Avslag pga provanställning trots att jag automatiskt går in på tillsvidareanställning när perioden är färdigt och jag har schema upplagt utöver nästa år.

Får inte långivare infon man fyller i hos förmedlare eller? Andra avslaget denna veckan trots att jag fyllt i att jag precis börjat.

Är det någon som har erfarenhet av lunar privatlån?
Kolla upp vem eller vilka som har detta företag innan du lämnar alla dina uppgifter en viss herre hänvisar till detta företag i hans så kallade bevisning hur ett p2p funkar, så har ni inte hört om Lunar innan så kolla först upp till vem ni skickat alla personliga uppgifter till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp