Jag kommer ringa dom imorgonVälj Meddelande/Flexibelt Lån/Låneskydd för att få svar inom 2-3 dagar!
Skickade först på Klagomål, tar då upp till 14 dagar eller mer att få svar.![]()
SammaHar någon fått ett betalningsdatum för oktober? Jag ser bara ett för november och framåt

Det börjar jättebra detta verkligenSamma
Och noterar även att de inte bakat in Låneskyddskostnaden i månadskostnaden...
De gör verkligen allt för att inte informera om den.
Dessutom har vi inte ingått ett låneavtal med dem som det står i dokumentet, vårt lån har överlåtits till dem (mot vår vilja) och därav har vi inte heller fått informationen heller, som jag "antar" att man borde få vid låneansökan.
Visa bilaga 4328
Läser man omdömen så lär man få sitta länge i telefonköJag kommer ringa dom imorgon

Annars får man väl kontakta det där jävla försäkringsbolaget. Jag blir så frustreradLäser man omdömen så lär man få sitta länge i telefonkö
Man ska tydligen inte ha för stora förhoppningar på meddelande heller då andra sidan verkar ha problem med läskunnigheten.
Stora frågan är ju bara vart man betalar oktobers räkning som inte verkar finnas i Någon bank just nu.Vilka fulingar. Tack för att du sa till om det.
Skickat till dem att jag inte vill ha det och har inte godkänt detta.
Börjar inte bra.
Ingen info heller om autogiro.
Antar att man får gå in på sin bank och ta bort Lunar?

Ja det undrar jag med. En aning förvirrande. Eller har vi blivit erbjuda ett välkomsterbjudande....Stora frågan är ju bara vart man betalar oktobers räkning som inte verkar finnas i Någon bank just nu.