Tänkte samma eller att det försvinner ett tag så man kan få ett bättre samlingslån och lösa skitenNär man loggar in på Morrow Bank så syns inget än.... man kan hoppas att de har slarvat bort lånet

!!!!Men för i helvete! Det är typ en tusenlapp för mig!! Tack för att du meddelade detta det hade jag missat. Det står att det finns ångerrätt på skyddet så jag förmodar att man slipper betala första om man nyttjar detWOW!!! Kolla under Dokument hos MorrowBank!!!
Hade inget låneskydd innan, men nu har man fått ett trots att jag inte gått med på något!!!
Försäkringsbesked Låneskydd
Försäkringstagare: Mitt namn
Månadsavtal,
förlängs automatiskt om inte uppsägning sker
Försäkringen kostar 0,25 % av den låneskuld du har i slutet
av varje månad.
När börjar och slutar försäkringen gälla?
Du ansluts automatiskt i samband med att du ingår avtal om lån i Morrow Bank via reservationsanslutning. Du ansluts till försäkringen
genom att inte tacka nej till försäkringen. (Har inte ens blivit tillfrågad eller informerad! Dessutom första dagen i banken jag ser informationen!) Under de första två månaderna har du ett kostnadsfritt försäkringsskydd. Försäkringen börjar
gälla när lånet betalas ut, förutsatt att du inte tackar nej till försäkringen.
Försäkringstiden är den tid försäkringen gäller. Försäkringstiden är en månad. Om inte försäkringen sägs upp av dig eller BNP Paribas Cardif
förlängs det på de villkor som BNP Paribas Cardif anger med en månad i taget
!!!!
Hur kan jag säga upp avtalet?
Du kan när som helst säga upp försäkringen genom att meddela Morrow Bank.
Lär gissa på att man kommer att får betala första månaden ändå!
WOW!!! Kolla under Dokument hos MorrowBank!!!
Hade inget låneskydd innan, men nu har man fått ett trots att jag inte gått med på något!!!
Försäkringsbesked Låneskydd
Försäkringstagare: Mitt namn
Månadsavtal,
förlängs automatiskt om inte uppsägning sker
Försäkringen kostar 0,25 % av den låneskuld du har i slutet
av varje månad.
När börjar och slutar försäkringen gälla?
Du ansluts automatiskt i samband med att du ingår avtal om lån i Morrow Bank via reservationsanslutning. Du ansluts till försäkringen
genom att inte tacka nej till försäkringen. (Har inte ens blivit tillfrågad eller informerad! Dessutom första dagen i banken jag ser informationen!) Under de första två månaderna har du ett kostnadsfritt försäkringsskydd. Försäkringen börjar
gälla när lånet betalas ut, förutsatt att du inte tackar nej till försäkringen.
Försäkringstiden är den tid försäkringen gäller. Försäkringstiden är en månad. Om inte försäkringen sägs upp av dig eller BNP Paribas Cardif
förlängs det på de villkor som BNP Paribas Cardif anger med en månad i taget
!!!!
Hur kan jag säga upp avtalet?
Du kan när som helst säga upp försäkringen genom att meddela Morrow Bank.
Lär gissa på att man kommer att får betala första månaden ändå!