Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

LUNAR flyttar till Morrow Bank

Usch blir nervös när du skriver så angående inkasso... Själv ligger jag back två månadsbetalningar vad gäller Lunar-lånet och nu vid flytten till Morrow så la de på båda vilket innebär att jag ska betala 7500 kr idag. Pengar som jag inte kunnat lösa :-/ Så jag väntar väl också på något dåligt besked om det här...

Hade ca 2000:- kvar när lånet flyttades.
betalade in 100kr extra vid slutbetalningen men när jag loggar in står det : ”att betala -20:-”
Betalar in 40:- men dagarna efter står det nu -20kr att betala.
Jag har mejlat i inloggat läge men de vägrar svara trots att det gått över en vecka och det står att de svarar inom 2-3 vardagar.
suck! Vilken bluff!

vilket jävla skit bolag bara lägger på en massa kostnader känns det som.
La till dom på autogiro som man fick mail om, men de drar ändå inget har lagt till e-faktura med, men får ändå ingen faktura.
så man måste in och kolla på deras hemsida!!
Och att ringa till domar ju hopplöst säger bara 10 min kö men har gård 30 min nu

Ja, de suger ut varenda krona från en de jävlarna! Att de ens får göra så är ett under! Hoppas innerligt det inte blir långvarigt hos Morrow utan flyttas till ytterligare en aktör.

Fick svar igår.
Väldigt kort ”vi har nu avslutat ditt lån”.
Idag fick jag mejl om att min faktura fanns tillgänglig. Summa -46:-
Men när jag loggar in är det tomt på sidan tack och lov.
Jag hade inte valt dem och kommer aldrig någonsin välja dem om jag någon gång blir tvungen att låna igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp