Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lumify utöka tas det en ny kreditupplysning då?

Om man vill utöka krediten hos lumify, tas det en ny kreditupplysning då?

Om man vill utöka krediten hos lumify, tas det en ny kreditupplysning då?
Funkar utöka lån knappen för dig? Hur länge / många lån har du haft ?
Jag har betalat tillbaka typ 4 hela lån direkt och betalar nu av senaste lånet jag har hos dom, får fortfarande inte höja ..

Jag har betalat tillbaka typ 4 hela lån direkt och betalar nu av senaste lånet jag har hos dom, får fortfarande inte höja ..
Hm väldigt olika verkar ha att göra med vilket belopp du lånar tror jag. Jag antar att du lånat ett lite lägre belopp för då verkar det svårare att höja, då verkar man bara betala tillbaka mindre summor typ fram tills att det är slutbetalat, var så för min kompis.
Jag har haft ett lån sedan 2018, faktiskt inte skött återbetalningarna speciellt bra men när jag betalat in de lite större beloppen har jag faktiskt kunnat göra uttag. Nu känns det dock som att jag måste in med endel innan jag kan göra uttag igen. Det bästa är att ringa till dem eller mejla, jag har mejlat dem och frågat frågor om ränta, kontokredit, höjning osv och får alltid svar samma dag.

Ja den fungerade, gjorde ett uttag igår. Jag har haft det två månader och betalar in lägsta att betala. Lånade 5.000 först och utökade med 5 till nu

Om man betalt in hela lånet är man garanterad att få låna samma summa igen? Loggade in nu och då står det du kan nu ansöka om och då samma summa som jag hade innan. Trodde det var en kredit som man kunde betala in å ta ut.

Man kan aldrig utöka skiten . Betalade tillbaks hela lånet 4 ggr på 4000kr totalt sen gick det ändå bara o ta samma summa igen . De tjatade om sin töntiga kreditlina hit och dit

Och jag har Medel betyg på Creditsafe

Isåfall har de kravet att man har just HÖG creditsafe . Jag har som sagt Medel så det borde verkligen gå på det men nej.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp