Ja men det är ju creditsafe så spelar väl ingen roll?Om man vill utöka krediten hos lumify, tas det en ny kreditupplysning då?
Funkar utöka lån knappen för dig? Hur länge / många lån har du haft ?Om man vill utöka krediten hos lumify, tas det en ny kreditupplysning då?
Hm väldigt olika verkar ha att göra med vilket belopp du lånar tror jag. Jag antar att du lånat ett lite lägre belopp för då verkar det svårare att höja, då verkar man bara betala tillbaka mindre summor typ fram tills att det är slutbetalat, var så för min kompis.Funkar utöka lån knappen för dig? Hur länge / många lån har du haft ?
Jag har betalat tillbaka typ 4 hela lån direkt och betalar nu av senaste lånet jag har hos dom, får fortfarande inte höja ..
Ja den fungerade, gjorde ett uttag igår. Jag har haft det två månader och betalar in lägsta att betala. Lånade 5.000 först och utökade med 5 till nuFunkar utöka lån knappen för dig? Hur länge / många lån har du haft ?
Jag har betalat tillbaka typ 4 hela lån direkt och betalar nu av senaste lånet jag har hos dom, får fortfarande inte höja ..