Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lumify och Gothia

Åh.. Nu blev man ju rädd att det kommer bli likadant för en själv att det aldrig minskar Vad gör man? Då kommer man ju bara betala ränta på lånen och aldrig bli skuldfri....
Jajamen. Nu kommer jag inte riktigt ihåg när mitt gick till Gothia. Kanske september 2021, betalplan på 4000kr i månaden och idag har jag 3000kr kvar i ränta på mina 3 skulder som ligger där.. det var en hel del ränta det. Så hemskt!

Jajame

Jajamen. Nu kommer jag inte riktigt ihåg när mitt gick till Gothia. Kanske september 2021, betalplan på 4000kr i månaden och idag har jag 3000kr kvar i ränta på mina 3 skulder som ligger där.. det var en hel del ränta det. Så hemskt!
Men hur kan det bli så?

Glad uppdatering:

Min skuld på 16000 gick idag vidare till Gothia och jag pratade med en trevlig tjej som gick med på en månadsbetalning på 1000 de tre första månaderna och sedan skulle vi återkoppla för att se om man ska höja.

Första betalningen är sista december och nu känns det faktiskt som att saker kommer att lösa sig till slut.

Glad uppdatering:

Min skuld på 16000 gick idag vidare till Gothia och jag pratade med en trevlig tjej som gick med på en månadsbetalning på 1000 de tre första månaderna och sedan skulle vi återkoppla för att se om man ska höja.

Första betalningen är sista december och nu känns det faktiskt som att saker kommer att lösa sig till

Jag hoppas få en bra avbetalningsplan där med.Det bör vara på väg dit inom kort.Har 28000 på lumify och 11000 på credifi...undrar vad man kan få för avbetalningsplan.Har ju inte råd med hur mycket som helst.Hoppas det inte hinner komma innan jul.

Jag hoppas få en bra avbetalningsplan där med.Det bör vara på väg dit inom kort.Har 28000 på lumify och 11000 på credifi...undrar vad man kan få för avbetalningsplan.Har ju inte råd med hur mycket som helst.Hoppas det inte hinner komma innan jul.
Beror på vem du kommer prata med men nånstans mellan 3000-6000 kr kan de vilja ha.
Har du supertur kan det bli 2000 kr.

Jag hoppas ju närmre 2000 än 6000 för det skulle jag inte klara...
Jag förstår! Jag hade sånt tur att de inte krävde lika högt belopp som många andra här har fått. Min skuld ligger på 22 070 kr och jag har precis höjt fr 600 kr till 800 kr/månaden mot att jag fick räntefritt vilket är fantastiskt!
Men det gäller att komma fram till rätt person. Det är Gothia i ett nötskal.
Hoppas du får ett belopp du klarar av. Förberedd dig på att förhandla.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp