Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify och Gothia

Jag har höga summor nästan 80' o har tillfälliga plan på 3500:-

Nej
Jag har måstat släppa både credifi och lumify, det har inte gått till gothia än men skulderna är ca 58000:- totalt. Jag är mamma ledig och har inte så bra ekonomi nu, kan det gå att få till en avbetalningsplan under 1000:- så länge jag är mammaledig och betala in skatteåterbäringen till gothia och brtala in mer då jag börjar jobba? Har dom någon förståelse tror ni? Har tyvärr haft skuld hos gothia förut som gick till kfm

Jag har måstat släppa både credifi och lumify, det har inte gått till gothia än men skulderna är ca 58000:- totalt. Jag är mamma ledig och har inte så bra ekonomi nu, kan det gå att få till en avbetalningsplan under 1000:- så länge jag är mammaledig och betala in skatteåterbäringen till gothia och brtala in mer då jag börjar jobba? Har dom någon förståelse tror ni? Har tyvärr haft skuld hos gothia förut som gick till kfm
Svårt att svara på , förklara ditt läge o hoppas på en tillfällig avbetalningsplan

Det ställer jag mig väldigt tveksamt till. Under tusenlappen får du nog inte. 2500 som absolut minst i några månader tror jag. Försök! Ring dem. Gråt i telefonen. Kämpa!
man förlorar ingenting på att försöka

Det ställer jag mig väldigt tveksamt till. Under tusenlappen får du nog inte. 2500 som absolut minst i några månader tror jag. Försök! Ring dem. Gråt i telefonen. Kämpa!
man förlorar ingenting på att försöka
2500 i månaden kommer inte gå, såvida jag inte tar ut full föräldrapenning varje månad. Och då kommer ju föräldradagarna ta slut när sonen är 1

2500 i månaden kommer inte gå, såvida jag inte tar ut full föräldrapenning varje månad. Och då kommer ju föräldradagarna ta slut när sonen är 1
Jag förstår, men det kommer nog Gothia strunta fullständigt i. Under 1000kr på 58000 kommer dem aldrig acceptera. Jag gissar på 2500kr tyvärr.

Jag förstår, men det kommer nog Gothia strunta fullständigt i. Under 1000kr på 58000 kommer dem aldrig acceptera. Jag gissar på 2500kr tyvärr.
Får väl se vad dom säger. Men hur länge brukar det ta innan man får första fakturan från dem? Och är förfallodatum i slutet av månaden eller kan det bli när som helst? Om man nu lyckas få en avbetalningsplan

Får väl se vad dom säger. Men hur länge brukar det ta innan man får första fakturan från dem? Och är förfallodatum i slutet av månaden eller kan det bli när som helst? Om man nu lyckas få en avbetalningsplan
Samma månad, förmodligen kommer du behöva betala redan i slutet på denna månad. Betalplan kommer du garanterat att få. Frågan är bara hur mycket dem godkänner. Tjata, tjata, tjata. Be om en tillfällig avbetalningsplan på tex 6 månader för att sen höja. Då brukar dem vara lite mer tillmötesgående. Kämpa. Är en omöjlig, ring dagen efter och hoppas att få prata med någon annan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp