Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify och Credifi spärra sig

Gick det snabbt när det gick till inkasso samt fick du bra plan med dem? Är på väg till inkasso för mig :/ inte hållbart med sånna sky höga månadsbetalningar dem har samt att de ej är villiga att lösa det på att förlänga betalning heller...
Tror det tog 3-4 månader för Credifi med en skuld på 33k och skulle betala 5k men fick ner det till 4k.
Lumify på 38k gick ut nästan samma dag och det stod på deras sida att skulden har sålts till Gothia. Men jag fick aldrig nåt om Lumify. Efter 8-9 månader hörde jag av mig till Gothia men de sa att de inte längre har samarbete med Luma Finans. Fick betala till Lumify direkt och det hade nog legat kvar där om jag inte hade hört av mig och bett om bankuppgifter. Fattar fortfarande inte hur det gick till. Det var nu vid årsskiftet.

Tror det tog 3-4 månader för Credifi med en skuld på 33k och skulle betala 5k men fick ner det till 4k.
Lumify på 38k gick ut nästan samma dag och det stod på deras sida att skulden har sålts till Gothia. Men jag fick aldrig nåt om Lumify. Efter 8-9 månader hörde jag av mig till Gothia men de sa att de inte längre har samarbete med Luma Finans. Fick betala till Lumify direkt och det hade nog legat kvar där om jag inte hade hört av mig och bett om bankuppgifter. Fattar fortfarande inte hur det gick till. Det var nu vid årsskiftet.
Ökade skulden mycket på dessa 3-4 månader till credifi?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp