- Meddelanden
- 3 321
- Mottagna reaktioner
- 3 335
- Poäng
- 1 957
De tar båda.Hej! Undrar bara om holmbank tar bara creditsafe eller bisonde om du nyligen ansökt hos de Tack
De tar båda.Hej! Undrar bara om holmbank tar bara creditsafe eller bisonde om du nyligen ansökt hos de Tack
Creditsafe / bisnodeHej! Undrar bara om holmbank tar bara creditsafe eller bisonde om du nyligen ansökt hos de Tack

Tack för detCreditsafe / bisnode![]()
Tack för svaretDe tar båda.
TackCreditsafe / bisnode![]()
Skulle inte chansat om jag var du faktiskt. Hellre behålla 16000 som du kan semestra för istället för att riskera 16000 för ytterligare 14000. Det kanske är svårare att få den sista höjningen liksom, brukar ju vara så.Har haft 4000 hos lumify sen återbetalat. Fick 8000 sen återbetalat. Har nu 16000, skulle behöva 30 000 till semester. Funderar på att betala av lånet på 16000 nu på torsdag och hoppas på att få höjd kredit till 30 000. Har ju hela tiden fått det dubbla. Men skulle jag inte få högre kredit kommer semestern inte bli av. Vad ska jag göra? Chansa att återbetala med hela lönen eller inte? Vad har ni för erfarenheter?
måste låna ca 10 000 till semestern. Måste chansa att betala av hela skulden och få höjd kredit. Men om det går åt helvete så blir det inte bra. Har ju fått höjd kredit varje gång så varför inte denna? 
Fattar. Ja alltså av egen erfarenhet så brukar det sista steget dvs sista höjningen (säg att det är från 25000 till 3000 vara svårare än kanske 10000 till 50000.Jo men har så mycket lån så hälften kommer gå till skulder ändåmåste låna ca 10 000 till semestern. Måste chansa att betala av hela skulden och få höjd kredit. Men om det går åt helvete så blir det inte bra. Har ju fått höjd kredit varje gång så varför inte denna?
![]()