Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lumify kampanj

Såg att lumify har kampanj hehe 0kr uppläggnings avgift 0kr ränta

Fick precis SMS att de även höjt max beloppet för återkommande kunder till 30 000.

Men det är sjukt vilka räntor dom har , de borde inte vara lagligt , 30k efter en månad 34.500

Om man hamnat hos inkasso med sitt Lumify-lån. Kan man låna igen då?
Vad gäller?

Om man hamnat hos inkasso med sitt Lumify-lån. Kan man låna igen då?
Vad gäller?
Japp. Jag var sen med flera månader. Jag kunde ta igen. De gör nog en individuell bedömning dock. Skall också tilläggas att jag fick ett lägre belopp den andra gången (trots att mina skulder var lägre med cirka 180 000).

Japp. Jag var sen med flera månader. Jag kunde ta igen. De gör nog en individuell bedömning dock. Skall också tilläggas att jag fick ett lägre belopp den andra gången (trots att mina skulder var lägre med cirka 180 000).
Du menar efter att du betalat tillbaka va?

Verkar vara väldigt olika...vet en som va sen nästan ett år och betalade tillbaka, den kunde då låna igen och fick även högre kreditgräns. Kunde betala och låna igen ytterligare 3 månader i följd med höjd gräns varje gång. Sen helt plötsligt var det stopp och skulden hade sålts till Arvato fast det inte fanns nån skuld längre! Den som hade sålts var den som var nästan ett år försenad och betald ca 4 månader innan dom kom på att skicka den vidare. Dom skyllde på systemet. Efter det är profilen låst och personen kan inte längre låna där.

Vad betalar ni i månadskostnad på lumify som lägst att betala? om ni har en kredit på 30.000?

Aldrig lumify igen, månadskostnad är otroligt höga. Har 7000 kvar att betala och månadskostnad är på 2700:- minst att betala. Är glad att jag fick 25.000 hos Holms, en månads betalning på 500:- rimligare summa. Blir att spärra sig hos lumify

Aldrig lumify igen, månadskostnad är otroligt höga. Har 7000 kvar att betala och månadskostnad är på 2700:- minst att betala. Är glad att jag fick 25.000 hos Holms, en månads betalning på 500:- rimligare summa. Blir att spärra sig hos lumify
Hej! Undrar bara om holmbank tar bara creditsafe eller bisonde om du nyligen ansökt hos de Tack

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp