- Meddelanden
- 270
- Mottagna reaktioner
- 86
- Poäng
- 246
Ingen anmärkning för missbrukad kredit, allt går via Kivra. Tog exakt 100dagar innan det gick till Gothia på båda dessa. Tror dock det går fortare hos Vivus.4000 kr gör båda? Blev det nån anmärkning missbrukad kredit ? Hur fort gick det? Skickade de mycket post hem? Skickade inkasso t kivra?
Fick aldrig någon post hem vad jag vet? Fick bara en massa mail samt att dom "terror-ringde" mig konstant.Hur mycket post från lumify fick du hem?
När det sen hamnade hos inkasso, hur mycket hade skulden ökat då? Och hur var inkassobolaget att ha att göra med?Fick aldrig någon post hem vad jag vet? Fick bara en massa mail samt att dom "terror-ringde" mig konstant.
Ja jag gör det. Aldrig haft något på inkasso i hela mitt liv så känns läskigt värre dock.Släpp skiten!
Det är läskigt precis i början men med tiden lär man sig att det är bättre att släppa vissa lån/krediter än att fortsätta betala och så minskar de ändå knappt.Ja jag gör det. Aldrig haft något på inkasso i hela mitt liv så känns läskigt värre dock.