- Meddelanden
- 2 206
- Mottagna reaktioner
- 737
- Poäng
- 737
Har ärligt talat tappat sucken att prata med dem!! Deras oändliga "tekniska problem" tar aldrig slut. I juli stod det att jag skulle betala 40 eller om det var 60 kr att betala och att det var det som var kvar av skulden. Betalade det men sen började de skicka mejl och sms att de inte fått min betalning, till slut ringde jag dem och de sa att de haft tekniska problem men att det är 600 kr till att betala plus påminnelseavgift för jag hade bara betalat 40 eller 60 kr. Orkar inte med dem! De får ringa så mkt de vill om de har så mkt tid.
Förstår dig helt. Men hur stor skuld har du där om jag får fråga? Försök att betala av om du kan dvs prioritera det så slipper du dem! Hade liknande tjafs med dem i somras, ändå hade de mage nog att vara otrevliga mot mig. De hade även problem att registrera mina inbetalningar vilket ledde till att jag inte kunde göra uttag, var så i 30-40 dagar säkert. Men att kräva in pengar de kunde de minsann göra! Dock upplever jag att de blivit lite bättre och även om du är sen med inbetalningar är de generösa med att bevilja dig utökade krediter och så vidare. Hoppas det löser sig för dig!