Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lumify, hur länge man måste vänta till man får chansen igen?

Har dessa och har fått 20 000 tidigare. Betalade av hela på en gång, nu fick jag bara 12... konstigt.

Intressant. Ska betala av mitt utrymme på 10K och se vad jag blir erbjuden, kommer inte ta nytt lån hos dom men intressant att se nu när folk verkar få lägre belopp.

Ja, är väldigt konstigt hur de lägger upp det

Ja, senaste gångerna var det

16 000 beviljat, gjorde en delbetalning, fick chock när jag såg extrasumman att betala, betalade av resterande belopp direkt.

Sökte nytt, fick då 20 000, som jag betalade av hela på (23000 ca), sökte nytt och nu bara 12.

Verkar som dom som sagt blivit hårdare helt plötsligt...

Jag har haft 6000 kr max och har betalt tillbaka allt då och då bara under typ 1 års tid...denna månad för förstagången har jag blivit beviljad höjning till 12000 kr. Och då har mina ekonomiska förutsättningar inte förbättrats, tvärt om. Så man skall inte hoppas på höjningar direkt bara för man betalar tillbaka allt. Dom verkar vara ganska ojämna i sina bedömningar och hur mkt folk får höja och hur ofta.

Ja, sen vet dom inget när man frågar varför :axelryck: har betalat tillbaka allt nu och testade att logga in men kunde inte ens ansöka :facejoy:

Dem verkar skumma jag lånade 2000 för r
3 månader sen och betalar i tid varje. Åka och det är slut betalat i tid när jag sökte igen om nytt lån vårt jag nekad pga dålig kred ihärdighet hade exakt samma som när jag fick beviljat

Dem verkar skumma jag lånade 2000 för r
3 månader sen och betalar i tid varje. Åka och det är slut betalat i tid när jag sökte igen om nytt lån vårt jag nekad pga dålig kred ihärdighet hade exakt samma som när jag fick beviljat

Ja, som jag då :facejoy: och sen står det att man kan fråga kundtjänst vad det beror på men de har ingen aning och har hänvisat till creditsafe :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp