Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lumify hjälp

Har lumify 44.000,-
Skulle betala in 9900,- i går och glömde det.
Sen i dag när jag skulle betala in det står det minst 22000,- att betala. Men har inte 22.000,- att betala just i dag till dom.

Hur snabbt ökar detta? Och hur mycket lägger dom på? Vill inte plötsligt ha räkning på över 60.000,- av dom

Den visar väl nästa betalning också. Kolla betalplanen att det var 9900kr och betala in det idag så är de nog lugnt. Då ändras värdet sen

Släpp dom till Inkasso istället och gör en avbetalningsplan hos inkasso istället.

Släpp dom till Inkasso istället och gör en avbetalningsplan hos inkasso istället.

Nejdå är inga problem tog det för att jag behövde ett snabbt lån. Kan betala är bara det att jag blev 1 dag sen så står att dom vill ha det dubbla som minsta betalning. Kommer betala bort hela inom 2 månader, men vill inte den ska öka och skena iväg bara för att jga missat en gång

Nejdå är inga problem tog det för att jag behövde ett snabbt lån. Kan betala är bara det att jag blev 1 dag sen så står att dom vill ha det dubbla som minsta betalning. Kommer betala bort hela inom 2 månader, men vill inte den ska öka och skena iväg bara för att jga missat en gång
Ring dom på måndag.

Skriv till dom, så ger som dig exakt belopp att betala. Det kanske är lite ränta eller nån förseningsavgift extra. Men min erfarenhet är att man inte behöver betala även nästa månads för någon dags försening.

Har lumify 44.000,-
Skulle betala in 9900,- i går och glömde det.
Sen i dag när jag skulle betala in det står det minst 22000,- att betala. Men har inte 22.000,- att betala just i dag till dom.

Hur snabbt ökar detta? Och hur mycket lägger dom på? Vill inte plötsligt ha räkning på över 60.000,- av dom

Är totalen fortfarande på 44.000 ?

Det är för nästa månads betalning också. Betalar du 9900 så justeras det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp