Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Någon som vet hur lång tid det tar innan Lumfiy registrerat att man betalat in hela krediten? Har betalat in så att dom hade pengarna igår men när jag loggar in står det fortfarande att jag utnyttjat hela min kredit? Har bara använt den en gång och har förstått att man brukar kunna höja om man slutbetalar i tid varje månad?
Minns inte men det brukar väl ta 2-3 dagar innan det registreras hos dem. Jag har fått, eller jag ser att jag har fått en höjning om jag vill ha det. Hade 3000:- i "start", nu har de höjt till 5000:-

Hoppas någon kan/orkar svara på min fråga.... skickar Lumify till Inkasso och i så fall vilket inkasso eller skickar de till kfm??

Hoppas någon kan/orkar svara på min fråga.... skickar Lumify till Inkasso och i så fall vilket inkasso eller skickar de till kfm??
Mitt va försenat 132 dagar och inget hände. Inte ens en påminnelse. Fick låna om efter återbetalning och öka summan från 7000 till 13500.

Mitt va försenat 132 dagar och inget hände. Inte ens en påminnelse. Fick låna om efter återbetalning och öka summan från 7000 till 13500.
Jag är 90 dagar sen och de ringer och skickar sms flera ggr i veckan. I de senaste sms:en har det stått att om jag inte betalar senast idag, 25 så sägs krediten upp och att jag kan få en anmärkning. Det står inget om Inkasso.

Nån mer som varit väldigt sen med betalning och sen fått låna igen direkt krediten varit återbetald?

Inte nog med att dem har ockerräntor så är det tyvärr många som inte vet att skulden ska återbetalas inom 30 dagar eller förlängning med hutlös avgift och då återbetalning på Max 6 månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp