Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Jag kan se min skuld trots att det står att de har tekniska problem. Minns inte om det var under dokument eller profil, när jag loggar in!

Kan också se min skuld,men är osäker om den stämmer helt.
Har mailat dom,få se vad dom säger.

Kan också se min skuld,men är osäker om den stämmer helt.
Har mailat dom,få se vad dom säger.
Ja det är inte säkert att det stämmer!
Hojta gärna till här när du fått svar.

Har inte ens fått betalningsuppgifteer denna månad.

Har 1800kr kvar på lånet.

Har inte ens fått betalningsuppgifteer denna månad.

Har 1800kr kvar på lånet.
Jag har inte fått betalningsuppgifter varken denna eller tidigare månad. Jag loggar in och kollar fakturan och betalar ca lägsta att betala, utan att veta om uppgifterna stämmer exakt på kronan eller inte.
Har ca 1500 kvar så när det börjar närma sig att slutbetala tänkte jag ta kontakt med dem och fråga.

Loggade in idag för att betala, trodde att jag skulle ha lägsta att betala ca 500 kr men det stod lägsta att betala 44 kr.
Det har varit svårt att ha koll hur mkt jag redan betalat men det är positivt att skulden var mindre än vad jag trodde (hoppas det stämmer! o_O)
Har betalat in nu dessa 44 kr!!!
Det står även att jag kan ansöka om 1000 kr. Det har inte stått så sist jag betalade in i slutet av augusti.

Fick låna 12.000 den här gången också. Gång 1000

Hmmm.... igår stod lägst att betala 44 kr och jag trodde att det var det sista. Betalade in och fick sms idag att de mottagit betalningen. Loggade in för att se hur det såg ut och då står det Lägsta att betala 250 kr :(
Jag ringde direkt för att reda ut och det visar sig att min skuld är på 1500 kr så säg den glädjen som varar länge!!!
På mina frågor svarade de så här:
Nej de skickar inte betalningsuppgifter via mejl eller på ngt annat sätt, man loggar in själv och betalar.
Och ang "driftstörningarna" som de haft i evighet blev svaret: Jag kan inte lova nånting men vi jobbar för fullt och hoppas på att kunna åtgärda problemet inom en snar framtid.

En snar framtid kan betyda till påsk :mad::mad::mad:

För mig tar de 120 kr i ”aviseringsavgift” fast de inte aviserar. Man måste själv gå in och titta när man ska betala, och då är det ofta fel summa så man måste mejla in och fråga om summan.... Däremot har jag vart sen 3 månader utan att få ett endaste mejl/brev.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp