Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Någon som kunnat söka om lånet efter 26/7? Betalade in hela med förhoppning om högre belopp sedan men nu har det stått tekniska problem i 7 dagar. Så allt är betalt men det syns inte när jag loggar in...
Maila dom.

Mailade och fick snabbt svar. Lånet är återbetalt men bokfört på fel sätt, kommer rättas upp inom 4 veckor pga lång handläggningstid...jösses

Har fått 9 sms av dom inom loppet av en timme med samma meddelande ”vi har mottagit en inbetalning från dig........”

Någon mer?

Deras sidor verkar inte fungera alls...

Har fått 9 sms av dom inom loppet av en timme med samma meddelande ”vi har mottagit en inbetalning från dig........”

Någon mer?

Deras sidor verkar inte fungera alls...
När jag loggar in så står det fortf samma som för 2 veckor sedan:

För närvarande har vi tekniska störningar som kan leda till att beloppen som visas på din profil är felaktiga samt att inbetalningar inte registreras korrekt. Vi arbetar för fullt för att lösa dessa problem så snart som möjligt. Vi beklagar detta och tackar för ditt överseende.

Dessutom så står det att min betalning är 12 dagar sen vilket inte stämmer. Jag betalade i tid och fick bekräftelse på mejl att min betalning var mottagen. Så nog har de tekniska problem!

Så har det stått senaste månaderna men i mitt fall brukar det vara korrekt faktiskt.

Jag ansökte för ett tag sen men nekad helt
Dem ville att jag skulle logga in med tink och då ser dem kontoutdragen med det.
Vet ej om man var tvungen att använda tink dock?

Ngn som fått höjja lånet genom att bara betalt per månad? Alltså inte amorterat ned lånet till 0/slutlöst.
Jag har betalat minsta belopp per månad och efter 3 inbetalningar kunde jag höja med 1000kr/ jag var tvungen att visa mina 2 senaste lönespecar innan dom beviljade höjning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp