Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Ni som fått utbetalt - har ni fått mejl eller sms om att utbetalning har genomförts? Vore bra att veta om pengarna kommer idag, krävs väl i så fall att utbetalning sker innan kl 13:30 eller därikring.

Ingenting. Pengarna bara kom. Men jag har SEB .

Ni som fått utbetalt - har ni fått mejl eller sms om att utbetalning har genomförts? Vore bra att veta om pengarna kommer idag, krävs väl i så fall att utbetalning sker innan kl 13:30 eller därikring.
Jag fick pengarna nu har Swedbank. Sökte vid 10.

Hittade också dessa när jag sökte på lån med Creditsafe bara ploppade upp överst trodde först att Vivus hade bytt namn då upplägget är väldigt likt

Ringde och de sa att de är helt nya tar Creditsafe och rapporterar ej till UC.

Ny kund = ingen uppläggningsavgift och ej heller ränta utifrån återbetalning 1/6.
Detta för lån upp till 6000. Fick dock bara 4000 snabbt som sjutton med utbetalning till SEB ca 15 min efter beviljandet dock inget meddelande om insättningen. Processen med beviljandet gick också supersnabbt! Upplägghittills är Lumify väldigt OK!

Senast ändrad:
Nu när vi vet att det inte är bluff så kanske admin kan ändra rubriken till t ex Lumify ny aktör?

Verkar vara rusch dit :D Hoppas inte deras pengar tar slut innan jag kan söka i augusti när credit safe uppdaterats

Jag fick precs 3500 utb, fick komplettera då mitt kontonr blev knasigt.

Hittade också dessa när jag sökte på lån med Creditsafe bara ploppade upp överst trodde först att Vivus hade bytt namn då upplägget är väldigt likt

Ringde och de sa att de är helt nya tar Creditsafe och rapporterar ej till UC.

Ny kund = ingen uppläggningsavgift och ej heller ränta utifrån återbetalning 1/6.
Detta för lån upp till 6000. Fick dock bara 4000 snabbt som sjutton med utbetalning till SEB ca 15 min efter beviljandet dock inget meddelande om insättningen. Processen med beviljandet gick också supersnabbt! Upplägghittills är Lumify väldigt OK!

Tror du att man kan få 20K nu när man betalar tillbaka dessa 6?

Tror du att man kan få 20K nu när man betalar tillbaka dessa 6?
Tror att man kan få mer men ej säker ska ringa och höra mig för uppdaterar här sen. Fick bara 4 vilket är konstigt tycker jag för har hos UC 1,35 och 615 UC-score och inget skuldsaldo eller anmärkningar visserligen tar de ej UC men ändå

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp