Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Hade du maxbelopp hos Credigo? För mig har det aldrig varit något problem att utöka krediten hos både Credigo och Easycredit. Visst, har behövt göra några inbetalningar men efter detta har jag oftast kunnat utöka krediten.

Nu förstår jag fortfarande inte vad du menar, jag hade Credigo i över ett år (innan jag släppte till inkasso) och jag kunde aldrig utöka redan pågående kredit. Samma på Easycredit. Det är ju ingen regel att du får höja beloppet eller uttöka det för den delen.

Har nog lånat 10 gånger på lumify!

Credway och Easycredit fick jag typ först 10 sen 15 sen 20 respektive 30.000
Men Credigo var jag på 15.000 fast jag hade gjort 20 korrekta inbetalningar haha helskumt ju!!!

Angående Lumify så pratade jag med dom idag och det lutar åt att dom efter nyår kommer göra en utvärdering för att se om en höjning vore lönsamt.

Har scrollat igenom och inte riktigt hittat hur fakturan skickas ut, E-post, brevlådan, Mina sidor??? Hur fungerar det?

Mail.

TIPS:
Det går att utöka krediten hos Lumify nu. Jag utökade mitt nyss. :)
Utan att behöva betala tillbaka först.

Jaså? Jag testade att logga in nyss och fick bara fram att jag redan har utnyttjat hela min kreditlimit..

Aha. Kanske bara vissa som har det då?
På mig fanns knappen när jag betalade in lägsta belopp att betala för denna månad. Så kunde jag utöka krediten därefter.

Betalade in 7k idag 132 dagar försenad utan en enda påminnelse eller inkasso. Så ska vi se om det går att ansöka på nytt i eftermiddag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp