Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Jag har ringt dom och fått tag på dom.

Nån som betalt ytterligare en gång och fått högre kredit efter det?

Någon som förlängt mer än en gång? Står att det bara går att göra en gång. Men på fakturan finns alternativet kvar

Ni lastar pengar mellan varann, sedan när detta skitbolag fått in nog pengar får ni en tusenlapp till

En fråga... MÅSTE man ha återbetalat HELA lånet för att ha chans till höjning eller räcker det om man delbetalar ett par gånger och sköter betalningarna?

För närvarande har vi tekniska störningar som kan leda till att beloppen som visas på din profil är felaktiga samt att inbetalningar inte registreras korrekt. Vi arbetar för fullt för att lösa dessa problem så snart som möjligt. Vi beklagar detta och tackar för ditt överseende.

För närvarande har vi tekniska störningar som kan leda till att beloppen som visas på din profil är felaktiga samt att inbetalningar inte registreras korrekt. Vi arbetar för fullt för att lösa dessa problem så snart som möjligt. Vi beklagar detta och tackar för ditt överseende.

Fyfan vad seriösa alla är :D:D

Nu fick jag faktiskt äntligen låna lite mer!
Fick 12.000 (alltid 6.000 innan).

Ger mig duktigt med andrum!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp