Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lumify/Binly/Credifi (Hur sen kan man vara?)

Om man hamnar hos deras ”interna” inkasso.. har man möjlighet att fortfarande betala det ”lägsta” beloppet eller säger de upp hela krediten och lånet i sin helhet? Hur sen kan man vara hos dom ungefär?

Har förfall nu och skulle behöva vänta till mitten av april innan jag betalar då skatteåterbäringen kommer.

Finns många trådar om dessa men lite ovist nu vad som stämmer när de inte har kvar gothia.

Om man hamnar hos deras ”interna” inkasso.. har man möjlighet att fortfarande betala det ”lägsta” beloppet eller säger de upp hela krediten och lånet i sin helhet? Hur sen kan man vara hos dom ungefär?

Har förfall nu och skulle behöva vänta till mitten av april innan jag betalar då skatteåterbäringen kommer.

Finns många trådar om dessa men lite ovist nu vad som stämmer när de inte har kvar gothia.
Fråga om du kan skjuta upp betalningen tills skatteåterbäringen kommer?

Om du är några dagar sen med betalningen är det ingenfara. Min betalning är 94 dagar sen och du kan betala det lägsta beloppet även fast du är sen med betalningen. Mina lån hos credifi och lumify ska förberedas för KFM men fick möjlighet till ny betalplan så väntar svar från dom.

Om du är några dagar sen med betalningen är det ingenfara. Min betalning är 94 dagar sen och du kan betala det lägsta beloppet även fast du är sen med betalningen. Mina lån hos credifi och lumify ska förberedas för KFM men fick möjlighet till ny betalplan så väntar svar från dom.
Kan man ta ut pengar när man betalat lägsta eller är det låst?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp