Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lumify 50 000

Känns som att Lumify är den dyraste aktören på marknaden just nu?

Mitt gick till Gothia, har betalt men verkar som att man är spärrad för alltid om det gått till inkasso men kan ha fel

Vågar man släppa 46k hos lumify? Vilket inkasso blir det tror ni och vilken månadskostnad kan man förhandla fram tro?

Lumify vill ha minst 8500:- nästa inbetalning, har omöjligt råd med det nu.
Eller kan man förhandla med lumify
Går inte att förhandla med Lumify! Jag är 1,5 månad sen och hoppas på inkasso och ok avbetalning

Hade dom bara tagit bort sina sjuka avgifter och förlängt återbetalningstiden hade jag tyckt dom var rätt okej. Men som det är nu så är dom nog fan sämsta aktören. Går inte att förhandla med dem och dom visar noll förståelse om du är sen med betalningen. Och alltid ska förfallodatum vara innan löning. För att dom säkert ska få in nån sjuk påminnelseavgift.

Hade dom bara tagit bort sina sjuka avgifter och förlängt återbetalningstiden hade jag tyckt dom var rätt okej. Men som det är nu så är dom nog fan sämsta aktören. Går inte att förhandla med dem och dom visar noll förståelse om du är sen med betalningen. Och alltid ska förfallodatum vara innan löning. För att dom säkert ska få in nån sjuk påminnelseavgift.

Jag visste fan inte att dom hade dessa sjuka avgifter när jag tog krediten. Fick betala typ 3000:- för att göra mitt första uttag, sen 3000 när jag ville förlänga/avbetala lånet. Sjukt.
Ska betala 6300:- nu i 6 månader sen är lånet slutbetalt. Det är väl det enda positiva.

Jag visste fan inte att dom hade dessa sjuka avgifter när jag tog krediten. Fick betala typ 3000:- för att göra mitt första uttag, sen 3000 när jag ville förlänga/avbetala lånet. Sjukt.
Ska betala 6300:- nu i 6 månader sen är lånet slutbetalt. Det är väl det enda positiva.
Vilken summa har du?

Förlåt men jag måste bara få fråga så jag har förstått det här rätt: Om du lånar 50k hos Lumify så vill de ha tillbaka 7000 i månaden !!!??? o_O

Bilagor

• Screenshot_2021-10-07-17-15-37-847_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-10-07-17-15-37-847_com.android.chrome.jpg
    195.3 KB · Visningar: 182
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp