Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lumify ändra sitt förfallodatum

Hej. Är det någon som lyckats ändra sitt förfallodatum på sin betalning?

Jag har mejlat dom och sagt att jag skulle vilja ändra mitt förfallodatum från 15e till 27e men enligt dom har dom 30 dagar emellan fakturorna och kan inte ändra. Trots att jag sa att jag ville återbetala allt så istället för lägsta betalning.
Kan ju tillägga att jag redan betalt 1.000 i förlängningsavgift för kunde inte betala tillbaka hela lånet sist och då måste man betala det för att få kunna dela upp lånet. Vilket är helt jävla sjukt.

Kan inte svara på frågan din men tycker också den där förlängningsavgiften är galen. Jag kunde inte heller återbetala hela på min senaste faktura, betalade en dag sent (vilket jag hade kommunicerat med dom om) och fick betala 1744kr varav 0kr gick till ammortering..

Hej. Är det någon som lyckats ändra sitt förfallodatum på sin betalning?

Jag har mejlat dom och sagt att jag skulle vilja ändra mitt förfallodatum från 15e till 27e men enligt dom har dom 30 dagar emellan fakturorna och kan inte ändra. Trots att jag sa att jag ville återbetala allt så istället för lägsta betalning.
Kan ju tillägga att jag redan betalt 1.000 i förlängningsavgift för kunde inte betala tillbaka hela lånet sist och då måste man betala det för att få kunna dela upp lånet. Vilket är helt jävla sjukt.

Alltså, strunta bara i de där förlängningsavgifterna. Det enda som händer är att det kommer en påminnelse med ett nytt datum längre fram.. betala vid lön och ni slipper 1800 i kostnad utan amortering.

De beviljar mycket, men är sjukt dyra. Mitt lån på 6000 kr innebar en kostnad på drygt 8000 kr, för att jag återbetalade typ 5 dagar efter förfall. Nästan lika dyrt som SIRU :'(

Kan inte svara på frågan din men tycker också den där förlängningsavgiften är galen. Jag kunde inte heller återbetala hela på min senaste faktura, betalade en dag sent (vilket jag hade kommunicerat med dom om) och fick betala 1744kr varav 0kr gick till ammortering..

ja det är helt sjukt. Dom känns inte alls behjälpliga.

Alltså, strunta bara i de där förlängningsavgifterna. Det enda som händer är att det kommer en påminnelse med ett nytt datum längre fram.. betala vid lön och ni slipper 1800 i kostnad utan amortering.
Har redan betalt den där förlängningen en gång. Vill betala hela lånet nu men den 25e istället för 15e. Men dom vägrar hjälpa än och säger att jag får en påminnelseavgift isf.

De beviljar mycket, men är sjukt dyra. Mitt lån på 6000 kr innebar en kostnad på drygt 8000 kr, för att jag återbetalade typ 5 dagar efter förfall. Nästan lika dyrt som SIRU :'(
Ja dom tar ju avgift på allt...

Oj tur att jag inte blev beviljad hos dem. Med den sjuka förlängningsavgiften

Ja dessa är nog dom dyraste av alla, änna riktiga rö*hå* som inte svarar på mejl heller då man ville spärra sej.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp