Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lowell värsta inkasso ?

Och det beror på vad uppdragsgivaren sagt
Stämmer säkert :) fast tror inte komplett hade brytt sig om 3 eller 6 mån .. för det fanns som alternativ på hemsidan först :) men hon ville verkligen jävlas ! Usch verkligen för den attityden !

M
Fick idag hem ett brev från Lowell om en skuld hos komplett på 28k ... ringde in och tänkte att göra en avbetalningsplan , sjuk tråkig attityd från början från henne ... frågade om våra inkomster och våra utgifter, tex dagis betalar vi 1300 kr månaden , va sa hon .. du menar väl 1300 per kvartal ?? Ehhh nej 1300 i månaden ... sen sa hon jag har räknat ut att ni kan betala 17 000 i månaden ... då sa jag att det är omöjligt med så mycket olika lån .. alltså max 5000 sa jag... inte en chans Sa hon ... minst 10 000 i månaden i 3 mån ska in annars skickar vi det vidare ... så äcklig attityd så man vill spyr hon hade ! Jag sa spelar väl ingen roll om det tar 6 mån istället för 3 ! Men icke ... man blir fan tom i kroppen ! Sen sa hon att skulle det bli en utmätning får vi pengarna på 2 mån .. då sa jag att då släpper jag allt och då får ni vänta flera år ! Då blev hon arg och värre ! Helt sjukt att man kan vara så otrevlig , förstår dom vill ha sina pengar , men så äcklig attityd ! Flera som hatt problem med dom ?
Men usch va otrevligt :( och du som verkar vara en så trevlig kille Johan:)❤️
Har lite ligger där men struntat i att höra av mig släppt det mesta det får gå vidare i högen;) igår var nog rekord hade 10 brev från KFM det var delgivning en påminelse utslag o skuld att betala:( inte mycket att göra nu

Just Lowell Fd Lindorff var anledningen till att jag släppte allt.
Hade ett lån hos Remember som jag låg back med men blev lovad att få betala på lite senare. Trots det skickade de det till inkasso dvs Lindorff.
De erbjöd sex månaders avbetalning alt att jag skulle ta ett nytt lån.
Tyvärr så hade 6 mån blivit över 50000 kr per månad då lånet var på 320000 kr.
Jag gav upp den dagen....
Förstår det:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp