Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lowell, totalt omöjliga

Har 18000kr inkomst efter skatt
13600kr till dem
5600kr hyra
Ingen mat
Ingen andra faktorer
Minus
Det går ju inte då.. tyvärr sitter ju dem på makten där och behöver dem så var dem ju kronofogden att vända sig till så om de inte ge med sig så måste du försöka lösa skulden på ngt viss

Det går ju inte då.. tyvärr sitter ju dem på makten där och behöver dem så var dem ju kronofogden att vända sig till så om de inte ge med sig så måste du försöka lösa skulden på ngt viss
De ej lyssna de kräva det annars skicka vidare till kronofogden, jag har ingen hus , ingen bil , ingenting, så om jag lämna allt så börja plugga de kan ej tar när man har ingenting !
de vill ej hjälpa oss tills situationen blir bättre nu alla inkasso kräva mycket medan folk klara ej !
Vissa har hus , bil , eller liknande därför kan dem missbruka folk och sälja deras hus och bil med hjälp av kronofogden, jag har inget att förlora!

Har 18000kr inkomst efter skatt
13600kr till dem
5600kr hyra
Ingen mat
Ingen andra faktorer
Minus
De som är så noga med deras 100 st frågor om ens ekonomi för att säkerställa lagom belopp! Hur är det möjligt att de begär så mkt!
Har de gått genom din ekonomi med dig? Inte rimligt alls med så stor summa. Ring igen och hävda att du inte kan betala mer än xxx (det du kan).

En argument som jag brukar använda är att om de låter mig betala så lite som jag kan idag så kan jag öka när ekonomin tillåter!

De som är så noga med deras 100 st frågor om ens ekonomi för att säkerställa lagom belopp! Hur är det möjligt att de begär så mkt!
Har de gått genom din ekonomi med dig? Inte rimligt alls med så stor summa. Ring igen och hävda att du inte kan betala mer än xxx (det du kan).

En argument som jag brukar använda är att om de låter mig betala så lite som jag kan idag så kan jag öka när ekonomin tillåter!
Ringde dem och förklara att hitta extra jobb och betala er så fort som möjligt medan de tar ränta under den tiden men accepterar ej !
lärt mig mycket att aldrig låna pengar !
Köp ingen hus ,bil med lån eller liknade , jag blev sjukskriven på 10 månader därför vissa faktorer hämnat hos inkasso medan jag förklarat till dem allt !
Så nu kommer jag blir tvinga lämna jobb och lämna allt till kronofogden!

Ringde dem och förklara att hitta extra jobb och betala er så fort som möjligt medan de tar ränta under den tiden men accepterar ej !
lärt mig mycket att aldrig låna pengar !
Köp ingen hus ,bil med lån eller liknade , jag blev sjukskriven på 10 månader därför vissa faktorer hämnat hos inkasso medan jag förklarat till dem allt !
Så nu kommer jag blir tvinga lämna jobb och lämna allt till kronofogden!
Beklagar. Men om jag var du så skulle jag ändå försöka en gång till med dem. Fråga om de har nån avdelning för klagomål och beskriv din situation och att om de vill ha 13 600 kr så har du inget kvar att leva på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp