Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lowell Inkasso, vägrar avbetalning på 300000 kr

Jag har inga problem att förstå och tro att det stämmer, jag har sett när det gått så långt att dom inget vet förrän huset ligger på hemnet från kfm.
Eller att sambon kommer hem när kfm oanmält åkt åkt förbi och står och lastar utemöbler/husvagn/bil/åkgräsklippare/något annat som bäst.

Ni som inte tror på TS, ni måste bara få kräkt av er det här i hennes tråd där hon redan mår skitdåligt. Ni kan inte bara scrolla vidare?

Hennes sambo är spelmissbrukare. Spelmissbrukare är kapabla till att gå väldigt långt för att dölja sitt spelmissbruk. Att ljuga, dölja påminnelser/post, inte ta ansvar, att sätta familjen i skiten etc är så vanligt vid spelmissbruk.

Har inte ett dugg tvivel om att detta är sant. Spelmissbrukare är ju kapabla till mycket vidriga svek och lögner mot sin familj, släkt och vänner. Det har man ju läst en del här.

Senast ändrad:
Ni som inte tror på TS, ni måste bara få kräkt av er det här i hennes tråd där hon redan mår skitdåligt. Ni kan inte bara scrolla vidare?

Hennes sambo är spelmissbrukare. Spelmissbrukare är kapabla till att gå väldigt långt för att dölja sitt spelmissbruk. Att ljuga, dölja påminnelser/post, inte ta ansvar, att sätta familjen i skiten etc är så vanligt vid spelmissbruk.

Har inte ett dugg tvivel om att detta är sant. Spelmissbrukare är ju kapabla till mycket vidriga svek och lögner mot sin familj, släkt och vänner. Det har man ju läst en del här.

Alla får tro vad dom vill, det är fritt fram att göra det. Man behöver inte tro eller tycka samma i allting. Tror man på det, varsågod. Tror man inte på det, varsågod.

Alla får tro vad dom vill, det är fritt fram att göra det. Man behöver inte tro eller tycka samma i allting. Tror man på det, varsågod. Tror man inte på det, varsågod.
Självklart får man tro och tycka vad man vill. Men i TS tråd behöver inte folk ösa ur sig att man misstror henne, att man tvivlar på sanningshalten osv. För TS mår uppenbarligen tillräckligt dåligt och du måste inte tvunget berätta för henne att du inte tror på henne.

Självklart får man tro och tycka vad man vill. Men i TS tråd behöver inte folk ösa ur sig att man misstror henne, att man tvivlar på sanningshalten osv. För TS mår uppenbarligen tillräckligt dåligt och du måste inte tvunget berätta för henne att du inte tror på henne.
Tack för stödet! Betyder otroligt mycket ska du veta .

Istället ska man ryggdunka och spela skenhelig? Det är bättre?

Men man måste inte skriva i tråden vad man tror eller inte tror.

Men alla har rätt att göra det. Sedan behöver man som sagt inte tycka samma, som syns tydligt i tråden att åsikterna är delade. Det är bara att hacka i sig det. Alla tycker inte samma.

Men alla har rätt att göra det. Sedan behöver man som sagt inte tycka samma, som syns tydligt i tråden att åsikterna är delade. Det är bara att hacka i sig det. Alla tycker inte samma.
Jo, men varför driva sin rätt att skriva vad man tror om och om igen in absurdum om personen man hackar på/ beskyller för att ljuga uppenbarligen mår dåligt av det hela?

Förresten så höll jag själv på ganska länge med att ta in posten först för att min dåvarande sambo inte skulle se att det kom räkningar (till mig ska sägas) från vissa ställen. Jag lyckades räkna ut vilka datum som det var extra noga att jag tog posten. Åkte till och med hem från jobbet vissa dagar (och tillbaka igen, typ 3 mil) för att vara säker på att han inte plötsligt slutade tidigt och kom hem före mig.

Istället ska man ryggdunka och spela skenhelig? Det är bättre?
Du har verkligen ett sjukligt stort behov av att sätta denna kvinnan på plats och berätta i hennes tråd att du tror hon ljuger och att du misstror det hon berättat. Jisses.
Du måste verkligen trycka ner denna kvinnan mer än hennes sambo redan gjort. Avsaknad av förståelse och empati. Du har bestämt dig för att hon ljuger och det måste alla på detta forum veta att du tycker. Du bara måste in här hennes tråd och basonera ut vad du tycker, tänker och tror om henne. Låt henne vara ifred. Du har ingen rätt att kasta skit på henne.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp