Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep verkar ha höjt beloppen och gått över till bisnode.

Var inte 4000 maxbeloppet hos dom innan?

När man ansöker och kommer till sista steget så står det att man godkänner att dom tar en bisnode om man slutför ansökan. Så creditsafe är fel, däremot vet jag inte om det tar bisnode vid högre belopp nu med. I augusti när jag sökte så fick jag en uc på 15000 men det kan ha ändrats nu.

Är det Bisnode på 5000 med?

är det någon mer än jag som inte kan genomföra en ansökan? står bara något om personligauppgifter policy när man trycker vidare

är det någon mer än jag som inte kan genomföra en ansökan? står bara något om personligauppgifter policy när man trycker vidare
Japp samma för mig men fått Mail att dom vill att jag ska slutföra ansökan men går ju ej..

Nej det är Bisnode på allt, sa dom till mig igår. Dom ska ändra texten på sida.

Skönt. Ännu en aktör man kan lägga till på "aldrig-låna" listan. Dessa jävla idioter till bolag verkar inte ha fattat att Bisnode blivit värre än UC och att fler aktörer tar Bisnode samt att det är svårare att ha ett bra betyg.

Sorgsamt...tror vi inom en snar framtid kan räkna bort ex Creditsafe från lånemarknaden. Tror inte de bryr sig tyvärr, så länge inströmningen av kapital är stadig.

Skönt. Ännu en aktör man kan lägga till på "aldrig-låna" listan. Dessa jävla idioter till bolag verkar inte ha fattat att Bisnode blivit värre än UC och att fler aktörer tar Bisnode samt att det är svårare att ha ett bra betyg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp