Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep, nytt lån trots inkasso?

Har ni haft många transaktioner då? Och var det nyligen? Någon som vet exakt vad dom tittar på? Kanske bara är inkomsten då eftersom dom beviljar så lätt?
Vill prova söka men vågar fan inte för jag skäms över min historik
Jag har haft många speltransaktioner, ändå blivit beviljad. Inte allt för hög inkomst heller, under 300 000. Detta var för cirka 2,5 månad sedan.

Jag har en påbörjad ansökan som jag gjorde i mars och det verkar som den fortfarande är aktiv. Verkar som jag är preliminärt beviljad då och behöver verifiera med tink bara. Men tycker de är så läskigt att nån annan ska se ens transaktioner.. när fick du senast?
I förrgår

Betalade in en skuld på ett lån på 9980:- för att dem skulle ta tillbaka kravet som gått till tingsrätten förra veckan (Billecta Inkasso). Sökte nytt lån idag på 5000:- och blev beviljad. Dem använder Creditsafe.
Bestrida du hos kronofogden och hur länge tar tid att går till tingsrätten under den tiden betalar man ta dem tillbaka från tingsrätten och får ej anmärkning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp