Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep lån 15000 eller 25000

Hej!

Någon som fått beviljat lån hos Loanstep 15000 eller 25000? Jag har betalat tillbaka mitt lån på 5000 har 1 i betyg och fått lån på 5000 men tänkte söka högre denna gången. Är det lika lätt? Tidigare erfarenheter?

Mvh Viktor

De tjänar mest på att bevilja endast 5000 kr. Det är deras affärside. Jag har bara blivit beviljad 5000 varje gång. 5000 med bisnode från 1 till 5. Kommer aldrig att få låna mera oavsett.
Obs, min erfarenhet
Obs 2, jag menar att de tjänar bäst på de som jag som avbetalar skulden.

Trots att jag betalat oerhörda summor ränta och avgifter till dom det här året i form av flera lån har jag aldrig fått mer än 5000kr, blir också alltid beviljad på lågbeloppen trots 1 i Bisnode.

Konstigt! Samma här betalade 3500 i ränta för mitt senaste lån på 5000. Men om ni söker ex 15000 kommer det automatiskt upp att de endast beviljar 5000 eller blir det avslag så får man göra en ny ansökan på 5000? Tänkte ansöka imon därför jag frågar och behöver minst 5000 men helst 25000.

Konstigt! Samma här betalade 3500 i ränta för mitt senaste lån på 5000. Men om ni söker ex 15000 kommer det automatiskt upp att de endast beviljar 5000 eller blir det avslag så får man göra en ny ansökan på 5000? Tänkte ansöka imon därför jag frågar och behöver minst 5000 men helst 25000.
Vad är dina förutsättningar för att ta lån? Hur mycket behöver du låna och vilka lån har du redan?
Tänker att jag skulle kunna guida dig till något annat lån då loanstep är ganska kluriga med att bevilja de högre beloppen och de tar ju feta räntor också. Skulle undvika detta lånet till den högsta grad.

Tack! Men de är de enda som skulle hjälpa mig nu tror jag :/ Har cashb o brixo . 29% uc 10 anm. 1 utm försök. Kommer bara ha 3 anm i mitten på januari samt en medsökande med SUPER förutsättningar så tänkte prova balanzia då. Eller har du nåt tips redan nu? :)

Hm inte på rak arm. Om du och den medsökande litar superbra på varandra och denna har förutsättningar kan denne ju annars söka ett eget lån?

När har du 9 anmärkningar? Är det också runt januari? Goodcash accepterar ju många kreditupplysningar (dock UC) och även utmätningsförsök dock upp till 9 anmärkningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp