Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep - "inväntar granskning"

Har hört lite olika om Loanstep. Jag har ett årsgammalt lån där som är hos inkasso - har hört att det innebär spärr, men också hört (eller snarare läst här på forumet) att man ändå kan beviljas. Nu sökte jag och beskedet blev "inväntar granskning". Något som vet huruvida mitt inkassoärenden kommer innebära nobben eller ej? (I övrigt är mina förutsättningar förbättrade jämfört med vid tidigare beviljade lån)

Har hört lite olika om Loanstep. Jag har ett årsgammalt lån där som är hos inkasso - har hört att det innebär spärr, men också hört (eller snarare läst här på forumet) att man ändå kan beviljas. Nu sökte jag och beskedet blev "inväntar granskning". Något som vet huruvida mitt inkassoärenden kommer innebära nobben eller ej? (I övrigt är mina förutsättningar förbättrade jämfört med vid tidigare beviljade lån)

Fick samma med riktigt dåliga förutsättningar blev beviljad direkt under deras öppettider.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp