Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Loanstep inkasso

Hej,

mitt loanstep gick till inkasso fick jag mail om.
Vilka använder dem?
Inte hört något från nått inkasso 1 vecka efter jag fick mailet.
Läst olika trådar med står väldigt mycket olika där.
Beroende på vilket inkasso, kan man lägga upp delbetalning?
vet inte vart jag ska vända mig då jag inte vet vilka inkasso dom använder och det skriver dom inte

Billecta Inkasso hamnade mitt hos har hunnit göra en betalning . Skulden var på strax över 9000 kr och det lägsta avbetalningsbelopp jag kunde få var 1800 kr / månad . En annan persons hamnade hos Axactor vet jag men det var ett tag sedan .

Billecta kom sambon till för ca 3 veckor sedan ! Dom är Snabba till kronofogden om man inte följer avbetalningsplanen ! Efter ca 1 vecka var det skickat vidare ! Ville ha 1400 kr månad ! Rätt så hårda kan jag tycka

Fick 1000 kr i månaden hos billecta.
10.000 i skuld

Billecta brukar det väl gå till 9 gånger av 10?
Billecta är bra och enkla att ha och göra med.
Trevlig kundtjänst, svarar snabbt, möjlighet till avbetalningsplaner och du behöver sällan/aldrig betala in direkt utan kan vänta cirka en månad. Så har det iallafall varit för mig.
Har en totalskuld på runt 7500 kronor, betalar 1000 i månaden.

Vågar man släppa 25 tusen till inkasso? Undrar va månadskostnad hos inkasso skulle bli

Vågar man släppa 25 tusen till inkasso? Undrar va månadskostnad hos inkasso skulle bli
Mitt är där 19000kr och lite orolig faktiskt . Väntar på inksssokravet från dom närsomhelst . Tänkte som dig - vågar man släppa den summan men hade jag inget val
.

Mitt är där 19000kr och lite orolig faktiskt . Väntar på inksssokravet från dom närsomhelst . Tänkte som dig - vågar man släppa den summan men hade jag inget val
.
Jag måste betala omgående, tror den går till inkasso efter 25e. Hur långt har din kommit?

Jag skulle betala 3000kr 9/1 och det kunde jag inte . Kl 12 samma natt gick det till inkssso .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp