Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dåligt bisnode på betyg 2. Jag sökte för 15000 förra veckan men gick inte, testade 5000 och gick inte heller. Testade konstigt nog igår och då gick det, väldigt skumt.
Fyllde bara i inkomst och liknande (låg inkomst men billiga utgifter). Signade upp autogiro och sen var det klart, ingen instantor.
Försöker väcka liv i denna fråga. Någon som ansökt och blivit godkänd på 25000? Loanstep är svindyra om man inte betalar inom 14 dagar, men pga. av ett utmätningsförsök 2017 har detta varit ett av få alternativ.
Säkert lånat här 15-20 gånger senaste 2 åren. Alltid fungerat supersmidigt. Tyvärr lägger de numera en spärrtid om man betalar av i förtid.
Hur som helst, även om de tjänat bra med pengar på mig genom åren och jag aldrig missat en betalning blev jag nekad 25000.
Förstår att alla lånegivare måste ha sina krav men tycker jag visat mig pålitlig. Kommer möjligtvis göra ett försök till när utmätningen försvinner i slutet på månaden men blir jag nekad då kommer jag att spärra mig själv permanent.
Är det väldigt få som blir beviljade så känns det mer som en marknadsföringsgrej då de tjänar betydligt mer på 5000 krs lånen.
Uppskattar om ni som blivit godkända 25000 delar med er av era förutsättningar mm. Tack!