Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanit, varning

Har ni sett på webcredits hemsida, under kontakt kan man ansöka om en betalplan.. det har jag inte sett förut. och när jag kontaktade dom angående en sådan så gick de inte att få några avbetalningsplaner.....Kanske de börjar svara på mejl och telefonsamtal också

Det har jag inte heller sett förut. Undrar om de också håller på att försvinna. De kanske är rädda att inge få tillbaka sina pengar annars.

loanit

Under loanits FAQ står det:

Går det att skjuta upp eller delbetala faktura eller påminnelse?

Nej, du kan vare sig skjuta upp, delbetala eller stoppa betalning av en faktura eller påminnelse. I det fall du har svårighet att betala din faktura eller påminnelse är du välkommen att höra av dig till oss istället. Du kan inte heller förlänga en kredit hos oss.

Under loanits FAQ står det:

Går det att skjuta upp eller delbetala faktura eller påminnelse?

Nej, du kan vare sig skjuta upp, delbetala eller stoppa betalning av en faktura eller påminnelse. I det fall du har svårighet att betala din faktura eller påminnelse är du välkommen att höra av dig till oss istället. Du kan inte heller förlänga en kredit hos oss.

Loanit/webcredit är ju samma och jag har inte sett detta förut heller förrän idag. Gå in på Webcredit under kontakt så hittar du ansökan om avbetalningsplan för Loanit/Webcredit

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp