Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanit.se - Nytt smslån

???

Hej

Hängde inte med riktigt i tråden. Men hänger Loanit ihop med Billhop och behöver jag ett kreditkort för att låna hos Loanit?

Loanit och Billhop har inte med varandra att göra. Loanit är ett vanligt smslån. Billhop har inget med smslån att göra.

Loanit

Har dom lagt ner?? Har inte fått svar på låneansökan på flera dagar? Nån som vet vad som händer där?

Loanit

Ja ansökte i fredags. Koden funka inte så mejlade och fick till svar att ja skulle skicka efter en ny kod eftersom de inte kosta något. Ja gjorde så trots att det stod att kostnaden var 20 kr på hemsidan. Men en som heter Nicklas svarade att de inte kostade något så då tror vi på det. Men om de la ner i höstas, varför sa han inte det? Jag har i och för sig inte fått svar på någon ansökan ännu och de va i fredags fm ja ansökte så? Idag har ja inte fått svar på mitt mejl. De har väl sidan kvar för att blåsa en på ansökningsavgiften.,.

Loanit

Kan säga att de inte alls lagt ner utan de lånar ut ännu. Ja fick mejl om de nu ikväll!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp