Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ljuger Advisa? Nordea..

Är det värt att ”slösa” en förfrågan och söka först hos Nordea och om man inte blir beviljad söka via någon förmedlare? Gäller enbart samlingslån och en bra uc och bra inkomst.

Är det värt att ”slösa” en förfrågan och söka först hos Nordea och om man inte blir beviljad söka via någon förmedlare? Gäller enbart samlingslån och en bra uc och bra inkomst.
Sökte 29/12 genom Advisa just för att få erbjudande från min bank Nordea. 3,1 i uc och 4ff. Ville samla 250k (synligt ca 150k). Fick inga erbjudanden från Nordea, inte Remember heller konstigt nog, men fick 13 andra erbjudanden ganska snabbt.

början på förra året chattade jag med en handläggare på Nordea och frågade om jag ens har en chans att få nåt med 15% (ville slippa slösa en uc) och så sa de att jag ligger precis ovanför gränsen. Därför blev jag rätt besviken när jag sökte via Advisa nu med. 3,1. Hade hellre sökt hos Nordea direkt isf.

Jag tog kontakt med dem och sökte genom en rådgivare - superbra service hela vägen! Vi flyttade mina pensioner dit så jag blev Förmånskund och fick ränterabatt. Jag rekommenderar detta!

Jag hade 0.6%, 1 ff, 1 mkr blanco och 650k årsinkomst. Spelrelaterat vilket jag var öppen med dem om. De tog över hälften av mina lån till strax under 6% ränta. Detta var för några månader sedan

Jag tog kontakt med dem och sökte genom en rådgivare - superbra service hela vägen! Vi flyttade mina pensioner dit så jag blev Förmånskund och fick ränterabatt. Jag rekommenderar detta!

Jag hade 0.6%, 1 ff, 1 mkr blanco och 650k årsinkomst. Spelrelaterat vilket jag var öppen med dem om. De tog över hälften av mina lån till strax under 6% ränta. Detta var för några månader sedan
Har möte om detta nästa vecka. Får man fråga hur mycket i pension som du flyttade över? Lånar dom max ut 500 000 i samlingslån?

Mer än 400k. 300k är kravet för att bli Förmånskund. Vet att andra här har fått samla 1 mkr
Ok tack. Har möte nästa vecka ska bli intressant. Kan flytta 1mkr i pension till dem. Har blancolån 900 000kr och årsinkomst 930 000kr. Dock dålig uc score ca 18. (6ff och två maxade krediter)

Ok tack. Har möte nästa vecka ska bli intressant. Kan flytta 1mkr i pension till dem. Har blancolån 900 000kr och årsinkomst 930 000kr. Dock dålig uc score ca 18. (6ff och två maxade krediter)
Lycka till! Det är en lång process dock. Flera månader, typ 3-6 månader iom att alla försäkringsbolag segar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp