Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ljuger Advisa? Nordea..

Advisa gör reklam för att Nordea är med och ger förslag men jag har aldrig sett någon som fått ett erbjudande från dom och jag har inte heller fått något förslag då jag själv gjort ansökan hos Advisa.

Kan det vara sa att bara några få med extremt bra förutsättningar får erbjudande fr Nordea? Bara en gissning.

Jag vet en som har fått bud från Nordea. Så det går att få

Fick inte heller erbjudande från Nordea, sökte med 0,1 uc och inga blanco

Jag är också kund hos Nordea med både försäkringar och huslån.Men fortfarande så får man inga förslag från dom genom Advisa. Jag tror att det hela är en stor bluff. Om någon söker genom Advisa och får förslag från Nordea så hojta gärna till. Inte sett någon än och det är mycket märkligt.

Vet inte var min pappa så vet inte betyg och sånt men bra förutsättningar och kund hos Nordea med, kan kanske påverka en del med
Om man är kund där redan då kanske man ligger bättre till. Det kan vara en förklaring. Den andra förklaringen är då att de beviljar extremt sällan via andra aktörer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp