Så grymt å höra ! Häftig känsla ändåDet går bra för mig. Köpt en bostadsrätt. Sparar 10000-20000 varje månad.
Kör fortfarande med mottot att köper jag något så måste jag sälja något.
Rest utomlands två gånger i år.
På något märkligt vis så känns det inte som att tiden med skulder och skuldsanering existerat, känns surrealistiskt.

Ja, det är häftigtSå grymt å höra ! Häftig känsla ändå![]()
Förstår din känsla !Ja, det är häftigt
Känner mig lyckligt lottad.

Bra jobbat! Ett föredöme.Det går bra för mig. Köpt en bostadsrätt. Sparar 10000-20000 varje månad.
Kör fortfarande med mottot att köper jag något så måste jag sälja något.
Rest utomlands två gånger i år.
På något märkligt vis så känns det inte som att tiden med skulder och skuldsanering existerat, känns surrealistiskt.
Ja, det känns skönt att kunna planera lite och att kunna unna sig något extra.Rest utomlands två gånger i år.

Tusen tack!Bra jobbat! Ett föredöme.
Känn inte det så, sambon har haft ett val och accepterat situationen.Ja, det känns skönt att kunna planera lite och att kunna unna sig något extra.
Vi har dock gjort en och anna resa (mycket sista minuten) både under min löneutmätning och skuldsanering också men helt plötsligt kunde man välja även andra resmål...
Att dessutom se ett sparande har höjt jumöret avsevärt!
Det jag ser framemot efter att sista året (ej betalplan) är slut i September är att kunna hjälpa sambon med att ta hand om abonnemang och avtal så hon inte behöver stå för precis allt själv.
Känns ibland som om jag åker snälskjuts.![]()
Min förebild och ett stort stöd under min resa. ❤️Jag har varit klar i 2,5 år ca och har inte varit i närheten av att ramla in i gamla mönster.
Jag sparar så jag har en buffert samt till pension i två olika sparanden.
Köper det jag vill ha med cash men jag har ganska enkla vanor så det kostar inte multum direkt.
Åker på min andra resa till Spanien i år om några veckor och behöver inte äta nudlar för att kunna resa.
Skall sägas också att jag inte har speciellt hög lön, ca 25k efter skatt.