Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Livet är hemskt..

Fyfan vad livet är förjävligt! Spelat bort 40 000( pengar jag kunde betalat av skulder med ) denna månaden.. Har 4000 kvar. Och ja jag vet, jag måste sluta spela. Suck.. Dragit på mig ytterligare UCn i desperation efter ett större lån.. Så jävla korkat!! Fan... Ligger inte efter med något och har inget som är påväg mot kronis, alla sms-lån är avbetalda och jag är spärrad (tack och lov) men nu är det kreditkort istället.. Har BN-kortet, OKQ8-kortet, easycard och supreme card. Dessa har jag dragit på mig sen i sommras!!! Fan! Behöver få ihop pengar.. Några tips? Familjen har bidragit och hjälpt tillräckligt.

Låt nån ta hand om din ekonomi,du ska inte ha några pengar utöver maten.
Men det funkar väl inte i längden. Du måste först inse att spelen kommer du aldrig vinna i!!
Det finns inte,nån vinst spelar du tillbaka ändå.
Gå stenhårt på skulderna och bli av med skiten och hur kommer det sig att de delar kreditkort till höger och vänster. Fattar inte,systemet byggs på att fånga folk i skuldfällan
i syfte att mjölka dem livet ut. Kriminellt i mina ögon.

Fyfan vad livet är förjävligt! Spelat bort 40 000( pengar jag kunde betalat av skulder med ) denna månaden.. Har 4000 kvar. Och ja jag vet, jag måste sluta spela. Suck.. Dragit på mig ytterligare UCn i desperation efter ett större lån.. Så jävla korkat!! Fan... Ligger inte efter med något och har inget som är påväg mot kronis, alla sms-lån är avbetalda och jag är spärrad (tack och lov) men nu är det kreditkort istället.. Har BN-kortet, OKQ8-kortet, easycard och supreme card. Dessa har jag dragit på mig sen i sommras!!! Fan! Behöver få ihop pengar.. Några tips? Familjen har bidragit och hjälpt tillräckligt.
Det absolut viktigaste ( men det vet du redan) är att du slutar spela. Sluta nu, när du inte har något smslån eller något påväg till kfm! Dra i bromsen innan det är försent! Radera dina kreditkortsuppgifter och klipp korten och kasta dom. Har själv gjort misstaget flera gånger och klippt och kastat mitt kort utan att radera uppgifterna på spelsajterna. Och har man som mug ett sifferminne så kommer man ju ihåg cvvkoden fastön man inte har kortet kvar.

Steg 2 är att inte ta några nya lån krediter om det inte ör ABSOLUT nödvändigt. Det känns frestande i stunden men man gräver bara ett djupare hål.

Hamnar du efter med någon betalning, kontakta fodringsägaren. Ibland kan man få betalningsfri månad eller betala dubbelt månaden efter.

Som skrivet tidigare, bromsa innan det går ännu längre! Har själv spelat och lånat och spelat och lånat. Finns inget jag ångrar mer och den ångesten önskar jag ingen!

Stort lycka till med allt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp