Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Litet lån

Hej har skulder hos fogden så är väl svårt att få ett sms lån? Väntar in pengar från FK på fredag och skulle behöva ett snabblån på max 200 så jag har mat fram tills dess var kan man låna?

De flesta kyrkor har någon form av matpaket de kan dela ut alternativt någon form av soppkök, kolla det. Ring socialtjänsten, de brukar ha koll på vilka frivillighetsorganisationer som kan dela ut mat i kommunen. Låna av en vän/släkting/granne? Annars är det nog att panta burkar som gäller. Ett sms lån på 200 går säkert att få, men det kommer vara mycket dyrt, och om du lever så på marginalen så kan det innebära att nästa månad är det 500 som saknas, månaden efter 1500 osv osv.

Hej har skulder hos fogden så är väl svårt att få ett sms lån? Väntar in pengar från FK på fredag och skulle behöva ett snabblån på max 200 så jag har mat fram tills dess var kan man låna?
Ser att du väntar fk men har du ekomiskt bistånd med så kan man hämta 50 kr per dag om man gjort slut på pengarna helt , kanske även går utan att man har aktivt ekonomiskt bistånd hos din kommun. Försök få en hundring eller panta en slant för 50 kan du köpa ring falukorv o makaroner om du inte har det hemma går att leva på i nöd.

Hej man blir ledsen när man läser detta att inte pengar till mat finns!
Såg att du fått råd nedan hoppas det löser sig!
Hur har du hamnat illa?
Själv är det spel! Sitter nu o går igenom räkningar skulder och det fattas en del pengar kan man säga!
Får magont o huvudvärk för mindre!

Hej har hamnat i kläm hos FK rättare sagt blivit utförsäkrad men får in pengar på fredag har frågat runt överallt men icke. Gamla synder som gjort jag hamnat hos KF men hoppas kunna få löst de inom en snar framtid lever på hoppet. Nä inga spel som tur är men vet de är ett helvete med dessa spel

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp