Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lite råd om samlingslån

Hej!
önskar lite tips har under en längre tid suttit o betalat av mina skitlån pga av spelberoende.
är sedan 3 år spelfri och har nyligen blivit av med min betalningsanmärkning som jag fick för tre år sedan.Har betalat av en bra bit av mina skulder men vissa av dessa försvinner inte med dessa enorma räntor, vågar nu o ansöka ett ihopbakslån som skulle hjälpa mig massor…

skulder hos SEB 87500
resursbank 9331
thorn 8146
goodcash 22913
intrum 26 265(syns inte på uc)

privata skulder som e viktigtigast o bli av med 70.000

vart e det bäst o söka
har en
score på 0,4% nu
överskott av tjänst 374t
underskott 39t

tacksam för alla tips

Senast ändrad:
Hej!
önskar lite tips har under en längre tid suttit o betalat av mina skitlån pga av spelberoende.
är sedan 3 år spelfri och har nyligen blivit av med min betalningsanmärkning som jag fick för tre år sedan.Har betalat av en bra bit av mina skulder men vissa av dessa försvinner inte med dessa enorma räntor, vågar nu o ansöka ett ihopbakslån som skulle hjälpa mig massor…

skulder hos SEB 87500
resursbank 9331
thorn 8146
goodcash 22913
intrum 26 265(syns inte på uc)

privata skulder som e viktigtigast o bli av med 70.000

vart e det bäst o söka
har en
score på 0,4% nu
överskott av tjänst 374t
underskott 39t

tacksam för alla tips
Det blir inga problem att få ett samlingslån. Sök via förmedlare. Sök samlingslån med samla alla och lägg till de privata.
Jag gillar Zmarta men tror Lendo eller Advisa är bra oxå.
Ta lagom återbetalning men inte för kort. KALP måste gå ihop med råge.
Lycka till! (Säg till hur det gick)

Det blir inga problem att få ett samlingslån. Sök via förmedlare. Sök samlingslån med samla alla och lägg till de privata.
Jag gillar Zmarta men tror Lendo eller Advisa är bra oxå.
Ta lagom återbetalning men inte för kort. KALP måste gå ihop med råge.
Lycka till! (Säg till hur det gick)
Hålle mer @Doodles du har super förutsättningar ! Tycker du ska läsa på om lendo zmarta eller advisa vilket som passar dig :) sen sök den summan du vill ha för att kunna lösa alla lån. Du lär nog få flera erbjudanden :) sen efter det kan du läsa på om dom olika du fått och ta den med bäst ränta. Men tror inte det är några problem med dina förutsättningar att få ett bra erbjudande. Återkom gärna med resultat och lycka till! Grattis till 3 år spelfri också !

Halloj!
Nu har jag äntligen vågat mig på samlingslånet.
Fick många erbjudanden o bäst av dem va lendify med 3,7% ränta
men inte hört så mycket om dem mer än jag läst om dom här på sidan…Kollar dom verkligen kontoutdrag?
Har ju inget o dölja dock jag varit spelfri sålänge…
men dom andra bankernas räntor va 4.49-10%

Jävligt bra ränta :) snyggt

Tack! Har inte signerat något avtal än är rädd att de inte beviljar då jag har ett inkasso ärende…
När jag fick erbjudande från Lendify hade jag också ett inkassoärende. De ville då ha uppgifter om den totala inkassoskulden. För att sen få lånet beviljat var deras krav att skulden till inkasso skulle betalas först (vilket de gjorde med uppgifterna de fick) sen betalade de ut resten av lånet. Så det behöver inte vara kört pga av inkasso.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp