Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lite hjälp för ett samlingalån

Sökte 100k inatt på lendo 50samla 50 ej fick av BN jättränta men blir ändå billgare för tillfället. Remember har ej tagit del av ansökan står det måste kolla varför. Tror ni det går att ringa BN o kolla om det går 50-100k till?
Grattis!
Vad var dina förutsättningar? uc,inkomst,lån etc?

Inkomst 530 lån 430 dock blev beviljad 200 av northmill igår som ej registrerades df jag sökte innan uc uppdatering. Uc risk 7% 14ff

Men du har du fått pengarna utbetalda av Northmill?
Annars ser ju dom att du dagen efter att dom beviljade dig sökte igen (dom ser ju din andra ansökan).

Ja men de ser väl inte om de blev godkänt eller inte endast att ja ansökt? Sökte iaf 50k kontokredit samt 150k reduce godkänt utbetalt. O inatt sökte på lendo 100k valde samla 50k. Godkänt o utbetalt. Allt detta EFTER att jag sökt collector igår FM o fick avslag. Så har haft väldigt tur.

Jag ringde resurs bank angående att lånet jag tog var utan säkerhet och att det egentligen ska kategoriseras som blanco och inte kredit, fick som svar att det finns kredit som är utan säkerhet någon som instämmer? Aldrig i hela mina 29 år har jag hört att det finns ”kredit utan säkerhet” alltså inget kreditkort utan en kredit på 350.000. Jag har mailat klagomål för vidare hantering av detta.
579F3FEF-1A67-44C2-9700-2FBD92CDB5A1.jpeg

Kredit är väl alltid utan säkerhet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp