Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lite frågor kring lån och så

Finns det något ställe som tex PFC där jag måste ha mitt kort fysiskt vid köp ? står att man kan ansöka om kredit, men ja tänkte ifall man kunde ansöka om krediten utan att få hem kortet ?
och använda kortet via mobilen istället? nu direkt , sen har ja läst om HOLM BANK , är det också ett kort som skapas och skickas hem ?
eller kan man använda kortet via mobilen?
Vad tar de för upplysning?
Har ni förslag,

Har en anmärkning som är från 2019.

finns de något ställe med ett litet lån , där de tar creditsafe och inte UC ?

Finns det något ställe som tex PFC där jag måste ha mitt kort fysiskt vid köp ? står att man kan ansöka om kredit, men ja tänkte ifall man kunde ansöka om krediten utan att få hem kortet ?
och använda kortet via mobilen istället? nu direkt , sen har ja läst om HOLM BANK , är det också ett kort som skapas och skickas hem ?
eller kan man använda kortet via mobilen?
Vad tar de för upplysning?
Har ni förslag,

Har en anmärkning som är från 2019.

finns de något ställe med ett litet lån , där de tar creditsafe och inte UC ?
Med holm kan du få ut pengarna till ditt konto istället. Dom tar bisnode och Creditsafe.

Holm är ett tillfälligt digitalt kreditkort i mobilen, men man kan numera även välja att överföra pengarna till ett bankkonto.
Dom tar först en Credit safe upplysning, dom ringer sedan upp dig, någon med estnisk brytning och frågar alla möjliga frågor, sen så säger dom att dom vill ha dina 6 senaste lönespecifikationer och detta vill dom se genom Kreditz, dom skickar då en länk till dig med SMS och epost.

dom verkar vara väldigt hårda i sin bedömning, jag fick avslag tidigare denna vecka, då har jag ändå "0,9/Mycket bra" i betyg hos UC som jämförelse

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp