- Meddelanden
- 3 136
- Mottagna reaktioner
- 2 581
- Poäng
- 1 707
Jag är inte delägare i detta forum, har "hängt" här i flera år och kan nog med största säkerhet säga att ca5tio inte heller är delägare. Forumet har under årens lopp ändrat karaktär, från att vi alla jagade varenda lån som fanns, till att vi aktivt hjälper och stödjer varandra och helst avråder från fler lån för att få stopp på den lånekarusell som vi befinner oss i, inkluderat mej själv. Forumet har hjälpt mej så mycket, med alla kunniga och stöttande medlemmar, så att jag äntligen, genom KFM, kommer att ta mej ur låneträsket det hade jag aldrig vågat annars. Det stödet som man får här är mer värt än den lista som du beskriver. Jag är även tacksam mot forumägaren som låter oss "vara här" och även genomför tekniska förbättringar av sajtenListan skulle väl vara publicerad här på sidan för den delen, med tanke på att den skulle vara i en tråd här på forumet. Enda skillnaden är att det var jag som föreslog den och inte ni själva.
Och när det gäller att anklaga så har jag än så länge bara diskuterat med t ex ca5tio om det hela men jag gissar att ni är samma användare eller delägare eller liknande? Har även inte sagt att ni bara bryr er om reklamintäkterna, vilket känns som en egen tolkning av vad som faktiskt skrevs. Skrev bara att forumet i första hand förmodligen skapades för att tjäna pengar. Vilket väl inte är så konstigt om det är en affiliatesida för SMSlån som ligger bakom. Men det verkar ju tyvärr vara så att en grej som skulle hjälpa folk att undvika att bli lurade och som skulle vara en schysst resurs för låntagare skjuts ner bara för att någon eller några verkar tycka att det är viktigare att inte ge en "konkurrent" någon liten fördel. Tråkigt tycker jag.